Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Granka i vinter

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-22, 11:44   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granka i vinter

Jeg har et familiemedlem som var der i julen, rakk å få 3. stikk før hun dro. De hadde leilighet men spiste litt på hotellet og litt ute ser det ut som, men har nok vært forsiktige. Tok selvtest rett etter ankomst og reiste videre hjem neste dag, frisk som en fisk. Har inntrykk av at det gikk veldig greit for seg. Hvis en har tre doser og mulighet for å sette seg i karantene ved hjemkomst dersom det skulle bli aktuelt er det jo fullt mulig å dra, selv hadde jeg nok ventet litt til (helt teoretisk, jeg har ikke mulighet til å dra bort en uke aleine og særlig ikke med risiko for å bli stuck syk i utlandet eller måtte i karantene ved hjemkomst). God reiseforsikring er lurt, da.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.