Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-20, 20:29   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nei, det har de ikke. Men det betyr ikke at det ikke er lov å sykle over. Det er mange som tror det. Jeg har blitt tutet på og kjeftet på for å sykle rolig over fotgjengerfelt mens bilene stod helt stille i kø foran og bak feltet, og uansett ikke kunne kjøre. En annen gang opplevde jeg at en dame foran meg hadde gått av sykkelen og stod ved siden av den ved et fotgjengerovergang, en bilist stoppet, og da hun satte seg på sykkelsetet for å trille rolig over så rykket han fram og stoppet rett foran henne, tutet, og rullet ned vinduet for å fortelle henne at hun måtte GÅ. Han stoppet altså midt i veien, midt på et fotgjengerfelt, tutet uten at det var en faresituasjon, rett etter en rundtkjøring, midt i rushtrafikken, med mange biler bak seg. Og hindret samtidig også meg, som også skulle krysse, og ikke engang hadde sykkel. Og tenkte han skulle lære andre om trafikkreglene, en regel som i tillegg var direkte feil.

Jeg er så HJERTENS enig med deg her. Jeg har også blitt fortalt en rekke ganger at det ikke er lov å sykle over gangfeltet - når det ikke er en bil innen synsvidde overhodet. Det er også flere som har fortalt meg at det er forbudt å sykle på fortauet.

Bluen er ikke aktiv  

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.