Sv: Hva har dere planer om å bake/lage til jul?
Har planer om å bake en runde eller to med brød og rundstykker. Så blir det helt sikker snickerskuler, bountykuler og en annen type snacks som kan minne om snickers, men som jeg lager i langpanne og deler i firkantede biter, skikkelige kaloribomer alt sammen!
Mamma baker mellom 20 og 25 slag av de tradisjonelle julekakene og sikkert nok til minst 3 familier, så det blir det helt sikkert nok av uansett, og det er dessuten ingen hos oss som er veldig bra i sånne tørre småkaker.
4 (snart 5) åringen er invitert på pepperkakebaking hos en kompis i dag, så det er mulig vi dropper det også. Jeg synes egentlig det er en veldig koselig aktivitet sammen med barna, men av erfaring så blir jeg stående alene med alt etter 5 min.. 
Dersom jeg får tid, så baker jeg julebrød og krydderkake etter bestemors oppskrift, men jeg kjenner at jeg ikke orker å legge lista så høyt i går, vil heller ha tid og ork til å kose meg med familien, ordne huset så det blir hyggelig til jul og bli ferdig med de siste julegavene uten altfor mye stress!