Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 17:33   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Normaliteten har en tendens til å forskyve seg.

Jepp, både for en selv og for samfunnet. Jeg ville ikke gjort det. For meg sitter det veldig langt inne å sprøyte inn eller skjære bort for å se yngre ut. Når jeg ser hvor vanlig det er blitt (det ser man jo bare av denne tråden hvor mange som er positive), er det med å endrer standarden for "normalt".

Men jeg synes ikke du er et dårlig menneske om du gjør det altså.

Jeg har sett deg mest på bilder, men også "live", og jeg skulle ønske du kunne se selv hvor flott du er. Det skriver jeg ikke for å være grei, men fordi jeg mener det.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.