Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er alkohol ok og hasj ikke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-14, 18:50   #13
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er alkohol ok og hasj ikke?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Klart. Men på et eller annet tidspunkt er det stor sannsynlighet for at ungdom tester rusmidler, og det er utvilsomt stor sjanse for at hasj testes. Hvis så skjer foretrekker jeg så klart at det er "snill" hasj, og da tror jeg en evt lovregulering ville gjort det mer sannsynlig.

Det er ikke slik at jeg oppmuntrer barneskolebarna mine til å røyke hjemmeprodusert fairtradejoint her, og jeg synes det er litt underlig om det jeg skriver oppfattes på den måten?

Jeg står ikke på barrikadene for legalisering, og jeg ser mange gode grunner mot, men det finnes noen åpenbare gode grunner for også, og jeg foretrekker å ikke bli fremstilt som at jeg ikke vil beskytte mine barn mot narkotika fordi jeg mener en legalisering av cannabis muligens kunne kuttet ned på det internettbaserte syntetiske markedet, og den forurensede cannabisen på gata.

Nei, jeg oppfatter deg ikke som hasjtilhenger, bare som litt kverulerende.
Jeg tror ikke legalisering vil gi snillere hasj.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:21.