Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?
Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.
Jeg skifter hvis jeg går i drakt eller dress, kun fordi jeg ikke vil at det skal bli krøllete eller flekkete. Ellers er alt jobbtøyet mitt både pent og behagelig. Hvorfor kjøper dere ubehagelig tøy, egentlig?
Jeg vil ikke si at klærne mine er ubehagelige. Men jeg er kanskje ekstramglad i komfort på fritiden - hvorfor i det hele tatt kjenne linningen på et skjørt når man kan ha på seg noe man ikke kjenner i det hele tatt?? 
Jeg vil for ordens (og eget gode ryktes) skyld legge til at hjemmeklærne mine ikke er stygge. Jeg er ikke bare glad i komfort men også esteikk. Ullstrømpebukse og strikkakjole er en slager på vinteren. Behagelig og presentabelt.
(Og inspirert av denne tråden har jeg nå gått til anskaffelse av hjemme- BH - ikke fast nok til at jeg har den på på jobb men myk nok til at jeg orker å ha den på hjemme. Ganske fornøyd, egentlig.)