Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ga du noe fint til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-13, 01:49   #24
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ga du noe fint til jul i år?

Guttungen på 6 ble komisk glad for de nye leggskinnene til fotball.

Eldstejenta fikk en pelskledd varmeflaske, som kanskje var den gaven hun satte mest pris på. Dette var gaver ungene ga til hverandre da, etter tips fra meg.

Så hadde jeg kjøpt nye pysjamaser til dem, som lå klar nede i stua julaftens morgen (de sover bare i trusa, og gidder ofte ikke å kle seg når de står opp, så de går rundt og blir kalde). Rutete flanellsbukser med bestefarstrøyer til, og myke, pusete, tykke sokker. De elsket dette, og har gått med det til langt utpå dagen hver dag siden. Alle som kommer innom blir nødt til å kjenne på hvor myke og deilige sokkene er.

Mamma, som har bursdag 13.desember fikk sykkelrulle av meg og søstrene mine, i kombinert jule- og bursdagsgave (kostet mer enn vi vanligvis gir til en av delene). Hun fikk den til bursdagen sin, og hun er fra seg av takknemlighet. Sier hun har brukt den hver dag siden, både hun og samboeren, til og med julaften tok hun en liten sykkeltreningsøkt på morgenen. Min storesøster og hennes 12 år gamle datter er i ekstase over nybegynnerkurs i kajakkpadling, som også var spleisegave fra meg og et par andre familiemedlemmer.

Også er jeg fornøyd med et skjerf jeg ga til ei venninne, der pengene for skjerfet går til en god sak, som en felles venninne av oss drifter (utviklingsarbeid blant burmesiske flyktninger i Thailand). Venninna som fikk skjerfet er den mest ekte idealisten jeg kjenner, og hun elsket i tillegg skjerfet (jeg vet at det var "hennes" farger og stil), så hun elsket gaven dobbelt opp, og har sendt mange meldinger + mms av at hun har det på seg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.