Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Skryter du eller deler du?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-13, 02:02   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skryter du eller deler du?

Er det ikke lov å skryte litt da? Kan ikke finne en eneste ting ved det som er i nærheten av negativt, men nå er ikke jeg en person som blir sjalu for at andre gjør mer eller bedre ting enn meg heller da...

Jeg både skryter og deler. Jeg skryter når jeg har ferdigstilt ett eller annet håndarbeid. Da legger jeg ut bilder på bloggen min, og så deler jeg den på fb. Og jeg suger til meg den rosen jeg får.

Jeg skryter også når jeg har gjort andre ting som jeg faktisk er fornøyd med eller stolt av. Og så skryter jeg av ungene, men der har jeg moderert meg noe, for det er begrenset hva de liker at jeg smører ut på fb.

Deler gjør jeg når jeg nevner små ting i hverdagen.

Jeg synes det voldsomme fokuset på hva folk skriver på fb og sosiale medier er for stort. Det må da gå an å la folk dele hva de måtte ønske, uten å kritisere det? Har noen lyst til å skryte av trening, husvask etter hva det nå måtte være, så er det da opp til dem. Jeg tenker faktisk at de som reagerer på slikt føler seg truffet og at de fylles med dårlig samvittighet for at de selv ikke strekker til på det temaet. Misunnelse kalles det vel...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.