|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hvilke fordommer har du mot østkanten?Så fin tråd, Tallulah! Eg bur på østkanten og er glad i nærmiljøet mitt og liker den blanda demografien i Groruddalen. Og har veldig få fordommar for østkanten generelt, men det hender eg opplever ting som får meg til å tenke at eg skjønner kor stereotype forestillingar om folk på østkanten kjem frå. Men det som går på folk og adferd, er jo snakk om einskildpersonar som oppfører seg stereotypt, ikkje "alle" som er slik. Eg trur eg legg betre merke til folk som oppfører seg og snakker som typisk vestkantfolk på CC Vest og folk som oppfører seg og snakker som typisk østkantfolk på Linderudsenteret. (Men er det ikkje slik at ein snakker om Oslo Øst og Oslo Vest i dialekt-samanheng? Eller er det eg som roter nå?)
....og likevel er det 59% elevar med anna morsmål enn norsk og samisk på Sinsen skule og 5,9% på Disen, i 2012. Eg ser ikkje heilt at desse områda er demografisk like, eigentleg.
|
|
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|