Sv: Er en firebarnsfamile med inntekt på 685000 fattig?
Med boligprisar i ein del regionar skjønner eg at ein i dette tilfellet må prioritere korleis ein skal bruke pengar, men det å velje å ikkje jobbe er og ei prioritering. Kan hende det å ikkje delta i arbeidslivet er eit val foreldra gjer som går utover ferie og fornøyelsesparkar, fritidsaktivitetar med meir. Men folk som gjer dette valet, ser jo på det å vere heime som ein verdi i seg sjølv.
Eg kjøper ikkje at ein familie med heimeverande foreldre (som ikkje skuldest sjukdom riktignok) skal ha store utgifter til barnehageplass/SFO "fordi det er bra for barnet". Viss ein av foreldra er frivillig heime, vil ikkje den familien trenge barnehageplass/SFO, då kan vi fjerne det som utgift.
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Det er så mye det kommer an på, men jeg syns det virker trangt. Jeg syns heller ikke det er sammenlignbart med familier der en studerer, det er forskjell på å leve trangt i en periode, og ikke ha noen utsikter for at det skal bli bedre.
Eg synest familier kor ein av foreldra er sjølvvald utanfor arbeidslivet (altså ikkje heime på grunn av sjukdom eller andre ting ein ikkje har kontroll over) er samanliknbart med familiar kor ein studerer, fordi det er sjølvvald.