Sv: Bøker lest i 2013
1. J.K Rowling - Den tomme stolen: Voksenbok fra HPs mor. Jeg synes den tok seg opp utover i boka og likte den ganske så godt.
2. E.L James - Fanget: Grei nok, men usikker på om jeg kommer til å lese de to andre.
3. Eystein Hanssen - Triangel: Tredje bok om Elli. Jeg synes han skriver godt, og venter på neste.
4. Jørn Lier Horst - Vinterstengt: Krim med WW. Gleder meg til å lese den siste som er gitt ut også.
5. Johan Theorin - Sankta psyko:Første bok jeg har lest av JT. Veldig spennende.
7. Aravind Adiga - Hvit tiger: Denne likte jeg veldig godt. Har hatt den liggende lenge uten å starte på den. Anbefales.
8. Suzanne Collins -Opp i flammer
9. Suzanne Collins - Fugl Fønix
10. Jørgen Brekke - Menneskets natur: Veldig bra, jeg liker Jørgen Brekke godt. Handlingen er lagt til Trondheim (ikke så mye i denne boka som de andre riktignok). Anbefales som påskekrim!
11. Jussi Adler-Olsen - Marco-effekten: Veldig bra, anbefales.
12. Beth Hoffman - Cee Cee Honeycutts reddende engler
13. Johan Therorin - Skumringstimen
14. Johan Theorin - Nattefokk
15. Camilla Lackberg - Englemakersken: Denne synes jeg er en av hennes bedre bøker. Spennende, og ikke så veldig forutsigbar.
16. Aravind Adiga - Mellom Attentatene:Som Hvit tiger en god bok, anbefaler denne også.
17. Johan Theorin - Blodleie: God krim, forfatter jeg liker godt. Venter på siste bok fra Øland...
18. Sara Blædel - Grønt støv: Lettlest, helt grei krim, men ingen favoritt hos meg.
19. Lars Kepler - Sandmannen: Veldig spennende, anbefales.
|