Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2013

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-13, 16:11   #11
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2013

1. J.K Rowling - Den tomme stolen: Voksenbok fra HPs mor. Jeg synes den tok seg opp utover i boka og likte den ganske så godt.
2. E.L James - Fanget: Grei nok, men usikker på om jeg kommer til å lese de to andre.
3. Eystein Hanssen - Triangel: Tredje bok om Elli. Jeg synes han skriver godt, og venter på neste.
4. Jørn Lier Horst - Vinterstengt: Krim med WW. Gleder meg til å lese den siste som er gitt ut også.
5. Johan Theorin - Sankta psyko:Første bok jeg har lest av JT. Veldig spennende.
7. Aravind Adiga - Hvit tiger: Denne likte jeg veldig godt. Har hatt den liggende lenge uten å starte på den. Anbefales.
8. Suzanne Collins -Opp i flammer
9. Suzanne Collins - Fugl Fønix
10. Jørgen Brekke - Menneskets natur:
Veldig bra, jeg liker Jørgen Brekke godt. Handlingen er lagt til Trondheim (ikke så mye i denne boka som de andre riktignok). Anbefales som påskekrim!
11. Jussi Adler-Olsen - Marco-effekten: Veldig bra, anbefales.
12. Beth Hoffman - Cee Cee Honeycutts reddende engler
13. Johan Therorin - Skumringstimen
14. Johan Theorin - Nattefokk
15. Camilla Lackberg - Englemakersken
: Denne synes jeg er en av hennes bedre bøker. Spennende, og ikke så veldig forutsigbar.
16. Aravind Adiga - Mellom Attentatene:Som Hvit tiger en god bok, anbefaler denne også.
17. Johan Theorin - Blodleie: God krim, forfatter jeg liker godt. Venter på siste bok fra Øland...
18. Sara Blædel - Grønt støv: Lettlest, helt grei krim, men ingen favoritt hos meg.
19. Lars Kepler - Sandmannen: Veldig spennende, anbefales.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.