Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Denne bloggen... Hva tenker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-12, 10:42   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne bloggen... Hva tenker du?

Jeg tenker, etter å ha vært på forskjellige nettfora siden 1994, at man generelt skal ta seg god tid til å bakgrunnssjekke mennesker som vil ha hjelp og aktivt søker det via nettet. Og sikkert også andre steder.

Dette bygger jeg rett og slett på egen erfaring, det er noen som på uærlig vis trikser seg til hjelp. Jeg kjenner ikke denne aktuelle saken, og har ikke sjekket noe rundt det, så den lar jeg ligge.

Og selvsagt finnes det virkelige historier og folk som virkelig trenger hjelp, men bruk den ekstra tiden det tar å finn ut av dette, det er mitt beste råd.

Kald eller varm om hjertet, dette er kun et tips til alle som hopper opp og av egen godhet vil hjelpe. Det er dessverre ikke alle som forteller hele historien, ikke bittelitt engang. Tror endel vil bli sjokkert om de visste hva enkelte folk kunne få seg til å si for å få penger eller annen bistand.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.