Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husholdningens budsjett og regnskap

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 09:35   #14
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Husholdningens budsjett og regnskap

Har ført regnskap siden jeg ble alene. Jeg lagde meg et excelark som er tilpasset hva jeg bruker penger på. Det tok en stund å få den som jeg ville, men nå er det bare å sette inn hva i riktig post. Etterhvert har det blitt en vane, og bruker bare 5 minutter ekstra de gangene jeg er logget inn i nettbanken. Veldig greit i forhold til banken. Tror det hjalp at jeg hadde så god oversikt.

Har en ca budsjett i samme slengen, basert på tidligere års sum. Det stemmer ganske greit, men det hender jeg opp/nedjusterer beløpene litt.

Men jeg har aldri vært et shopping-menneske, og er litt gjerrig. Så har jeg fått en kjæreste som er ganske lik meg der, så det må skje noe aldeles ekstraordinært om vi havner i luksusfellen. Må nok gjøre om på regnskapet mitt når vi blir to voksne i husholdningen igjen.

Emneord
budsjett, kroner, luksusfellen, regnskap, økonomi

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.