Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem var du på videregående?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-12, 22:46   #11
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem var du på videregående?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg sendte ikke lapper som sådann, men jeg og en venninne som gikk i papralellklassen skrev brev til hverandre. Disse ble overlevert i friminuttet også svarte den som fikk brevet. Gud som jeg angrer på at jeg ikke har tatt vare på disse, det hadde jo vært så morsomt å lese de igjen

Det der gjorde jeg og en klassevenninne, men vi skrev i kladdebøker, så det så ut som om vi sendte notater frem og tilbake. Jeg har tatt vare på flere av kladdebøkene fra den tiden og det så ut som om vi kjedet oss. Tror det skjedde mest i 1. eller 2. klasse på vgs.

Ellers vare jeg nok veldig gjennomsnittlig, hverken populær/kul eller nerd, eller flinkis eller den som strøk i alt. Flakket litt mellom flere vennegrupper. Var hemmlig forelsket i en i parallellklassen i 1.klasse en i min egen klasse i 2. klasse, og hadde kjærste som var 3 år eldre store deler av 3. klasse.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.