Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

SUV på krasjtoppen

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 09:50   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: SUV på krasjtoppen

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ikke for å være flåsete, men jeg føler at tankegangen ofte er at "jeg kjører en kjempetrygg bil, så jeg kan bare peise på" uten å ta hensyn til oss dødelige i litt mindre avanserte biler. Personlig så ser jeg spesielt to typer bilister som kjører hensynsløst i trafikken, drosjesåfører og de med SUV. Jada, jeg er klar over at jeg ikke skal skjære alle over en kam, men for mitt vedkommende begynner disse observasjonene å bli påfallende.

Jeg tror nok mange SUV sjåfører kjører litt røffere fordi de har en slik bil, men slett ikke alle

Jeg ser mange andre hensynsløse i trafikken også jeg, bla unge gutter med sportslige biler.Syntes ofte disse er ennå mer hensynsløse nevnte gruppe

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.