Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mange julegaver på lista?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-11, 16:34   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hvor mange julegaver på lista?

Fant ikke noen tråd om dette jeg, og jeg lurer på om jeg har mange eller få gaver på lista mi?

Vi mangler nå fire gaver til noen av våre aller nærmeste, og vet hva vi skal kjøpe i tre av tilfellene. Så snart i mål nå.

Men hvor mange gaver til sammen?

Vi har laget liste i år, og det er veldig lurt. Med priser og det hele.
Inklusive gave til mannen og meg selv havner vi på 35 gaver i år. Syns det er ganske mange jeg. Nå gir vi gaver til noen få av snuppas småvenner også. (barselgruppa) Og det er jo koselig med alle disse gavene, men jeg MÅ bli flinkere til neste år slik at jeg kan havne på en snillere sluttsum. Har nå regnet sammen, og havnet på ca 7500 kroner. Og med fire gaver til havner vi vel opp på 8000 et sted nært 9000. Det er klart at pakkene til hverandre drar opp litt da. Vi har handlet for ca 1500 hver til hverandre.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.