Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nova star bukser mm - er det verdt det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-11, 21:15   #30
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nova star bukser mm - er det verdt det?

Jeg synes egentlig Nova Star-bukser er verdt prisen. Jeg har bare kjøpt en av barnas 6 Nova Star-bukser til full pris, men akkurat Nova star-buksene er vår absolutte favoritt og hadde nok kjøpt dem selv om jeg ikke hadde fått dem på salg.
Lillebror har 4 slike bukser, de sitter kjempegodt på ham, supert med den brede elastiske linningen i livet og rundt bena. Slitesterke og god passform, like kule og gode etter ørten omganger i vaskemaskinen.
Jeg har 4 barn og er dønn lei av alt for mange og dårlige klær, har etterhvert funnet frem til noen favoritter som holder høy kvalitet og da kjøper jeg nesten bare dem. Færre, men bedre, plagg enn jeg kjøpte tidligere. To av buksene til Lillebror har han forresten hatt i over ett år, de var ganske baggy i starten, nå er de akkurat passe. Lillesøster er to år eldre enn ham, og han skal snart arve Nova Star-buksene hennes, de er brukt masse men er like fine nå som da de var nye.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.