Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den beste regnkåpa

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 12:11   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den beste regnkåpa

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har jo tidligere skrytt av Søs Jensen, men primært har jeg nok brukt den når det ikke har regnet og da har den vært knall. Brukte den for noen uker siden i øs-pøsregn og kjørte bil til Sverige med den på. Jo takk, den var så klam at jeg konstant måtte ha på vifta for å få kunne se gjennom rutene...

Men har altså kjøpt meg en Wakefield, som ikke er testet i regn ennå. Det kule med den er at hetta kan tas av og da blir den omtrent som en vanlig trenchcoat

Valgte svart jeg da, men synes både grå og lilla også var fine...

Fin! Hva er prisen på denne?

SJ sine ser jo ofte veldig fine ut. Samme gjør Kari Traa, og fann faktisk en fin fra Navigare også engang. Men hva er vitsen når man blir grusomt klam inni? Bortkastet penger....Ble faktsk klam i den Navigare jakken bare av å vandre litt rundt i butikken mens jeg prøvde den på! Kari Traa sin føltes veldig plastikk. Og SJ`sine skuffet stort, spes siden dem ikke er av rimligste sort, forbauser meg litt at man blir så fort klamme i dem også. *forstatt uten regnkåpe*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54.