Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 20:02   #11
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Me reiser på søndag, og er litt bekymra over værmeldingane som ikkje melder særleg varmt vær. Kva ligger temperaturane på? Eg har pakka nokre cardigans til meg og barna (mannen får ta ansvar for sitt eige pikkpakk). Men ingen langbukser. I verste fall får me bruka sokkar i sandalane

Yr melder konsekvent dårlegare vær enn Storm, samt at temperaturane der stadig ligger eit par grader under.
Er barna dine med i barneklubben go/jenta?

Er meldt litt varmere framover nå, men ville hatt med langermet og cardigans, ja. Ungene er i barneklubben,- på noen aktiviteter.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.