Sv: Fredagsvits
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Selvsagt ikke. (Ingen av vitsene f.eks. Divine eller jeg har postet kan vel sies å være særlig kompliserte, humor-messig sett.) Og nå høres du ut som om du går veldig i forsvar eller blir ganske irritert (det kan godt hende du ikke gjør det, men det ser slik ut for meg i den setningen jeg siterte, med alle spørsmålstegnene), og det er det jo ingen grunn til. Du erklærte at du ikke likte vitsen til Divine, andre erklærte at de ikke likte vitsen din. Det er ikke akkurat noen bombe at folk har ulik humoristisk sans. 
Jeg er hverken irritert eller går i forsvar, for det trenger man som regel sjelden å gjøre i innlegg fra Miss Norway
Jeg spurte bare om humor må være komplisert ettersom Mr. Bean og Rådlia er enkel humor, i følge Miss Norway, og jeg liker enkel humor, for i så fall har jeg gått glipp av noe tror jeg... Kanskje jeg kan lære meg å like komplisert humor?
Jeg elsker forresten Fleksnes også....og det er om mulig enda enklere vil jeg tro