Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelsene hos Ellos, og så trenger jeg noen klesanbefalinger

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 13:26   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Størrelsene hos Ellos, og så trenger jeg noen klesanbefalinger

Jeg vurderer å bestille meg noen klær fra Ellos nå, men jeg blir så i tvil om størrelsene. På H&M er jeg str 46, mens på Ellos må jeg velge mellom 42/44, og 46/48 i de aller fleste plagg. 46/48 må da bli ganske stort? Jeg vil jo ikke se ut som jeg har kledd på meg sekker heller. Samtidig er jeg redd 42/44 blir snaut. Hvordan er dette egentlig?

Samtidig er jeg formet som en tømmerstokk. Like bred over skuldrene som jeg er over hoftene, med ørlittegranne midje, litt pupper, en mage som stikker seg frem litt, og uspennende rompe. Hva kler jeg? Jeg er idiot på dette med klær, hater å gå i klesbutikker, men nå har jeg noen temmelig reelle behov på klesfronten. Noen som vil anbefale meg noen plagg?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.