Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger en åtteåring en egen pc?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 22:19   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger en åtteåring en egen pc?

Jeg får litt innspill fra mannen min på sidelinjen her. Han er som sagt ungdomsskolelærer. Han sier at han har en haug med elever som er ekstremt passifiserte, som tilbringer og har tilbragt livet foran en skjerm, som lar pc-en stå på til både to og tre om natta og hvor foreldrene har null kontroll.

Jeg sier selvsagt ikke at man på Foreldreportalen er slike foreldre, Gud forby. Men det er jo et tankekors at svært mange barn er passifiserte skjermbrukere. Jeg kan ikke bruke eget arbeid som statisikk, men jeg registrerer at dette i høy grad gjelder de skoleelevene jeg har undervist de siste 11 årene.

Det blir litt som det at 90% av norske bilførere mener at de er over gjennomsnittet gode til å kjøre bil.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.