Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Det å sette på vaskemaskin o.l. og forlate huset ...

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-09, 19:45   #22
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det å sette på vaskemaskin o.l. og forlate huset ...

Jeg åpna opp vår 5 år gamle tørketrommel i fjor. Det var så mye støv/lo inne i den at man sikkert kunne fylle en bærepose. Et lite gnist, og maskinen hadde vel vært overtent på sekundet. Var en enkel reperasjon som gjorde at den ikke fungerte, men etter å ha sett hvor mye dritt den dro inn bar den ut av huset...

Det hender vel at vi har på enkelte ting når man drar ut en tur, men vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin skal være avslått om natten.

PVR og en nettverksdisk står på hele tiden - samme med hussentral for fiber og bredbåndsruter. Lader normalt sett heller ikke mobilen om natten, med mindre det ikke er svært viktig at jeg må ha den med meg. Bærbare pc-er har vel imidlertid en tendens til å ofte bli stående med strømkabelen i gjennom natten... Skal sies at de da gjerne er i hibernate og batteriet fult slik at ladingen ikke er aktiv, men :-\

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.