Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gutter som må sitte når de tisser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 11:00   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutter som må sitte når de tisser

Jeg blir litt fnisete av krenkelse og manneforakt-kommentarene. Er tissing virkelig så viktig for menn, at det å stå er en dominerende del av deres mandighet?

Vi er såpass private at vi ikke er på badet når det andre er på do, slik at turn-on/turn-off ikke er en issue når det kommer til dovaner akkurat. Jeg aner ikke hva sambo gjør, faktisk. Menn må jo nødvendigvis sitte når de bæsjer, så problem med at tissen kommer borti dokanten skjønner jeg ikke helt? Kan man ikke bare dytte litt på den da?

Jeg har ingen sterke meninger om å stå eller å sitte, men blir det veldig grisete så syns jeg at man må ta konsekvensen av dette og innføre sitting. Spesielt når andre tiltak har vært prøvd. Små gutter må bæsje på skolen av og til de også, og da er det vel ikke OK for dem heller, å sette seg i tiss? Små barn må jo ofte holde seg fast i doskåla også.

Å bruke do er jo noe vi lærer barna våre uansett, så jeg skjønner ikke at det ene er verre å lære bort enn det andre. Glitterbarnet sitter for det meste, og står av og til. Vi har innført at han skal sitte når han tisser på morgenen (så trøtt at han vingler) og på kvelden (for å tømme blære skikkelig), utover det så bestemmer han selv. Og da sitter han som regel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.