Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-09, 21:58   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Legger skolen seg opp i matpakken til ungene?

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg synes fortsatt ikke de har noe med det nei. Å jeg har også jobbet leeenge i barnehage å har vel egentlig litt motsatt erfaring fra deg.. Ja vi har småspist gutt i perioder å om han skal få i seg noe så må vi sende med forskjellige ting for da spiser han hvertfall noe av det. Om han får med kun 1 ting så kan du være sikker på han ikkeliker den tingen han har med.

Nå har vel ikke jeg sagt at det alltid er sånn jeg sier, men jeg mener fortsatt at jeg som ansatt i barnehagen må få lov å gi råd. Men jeg sier selvsagt ingenting dersom foreldrene selv ikke sier noe, men om du som mor hadde tatt opp at sønnen din var småspist, ja da ville jeg sagt hva min erfaring er, om du lot være å høre på det, ja da er det opp til deg. Det er jo selvsagt ikke slik at alle barn har problemer med å velge, men for endel så kan det bli for mye, med 6-7 ulike påleggsorter, youghurt, epler og pærer, frokostblanding, agurk, tomat osv.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.