Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kjole på skole?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 12:56   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole på skole?

Takk for svar alle sammen. Jeg misliker sterkt å bomme på sånt, for jeg ønsker ikke å være den som gjorde at ungene følte seg utenfor på en måte, i diverse settinger. Henger nok igjen fra jeg var barn. Det å stå og ønske at man var sånn og sånn eller hadde sånn og sånn.

Tror vi finner en kjole i august, som er sånn halvpen. Forstår hva dere mener. En som forsåvidt kan brukes i bursdag, men også til hverdags. Tror nok storesøster er med på den, da hun liker å pynte seg.

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Her er det dessuten vanlig at de har med en blomsterbukett. Jeg bekreftet mitt rykte som ekstremplanlegger da jeg sådde blomster til denne samme vår - det er jo ikke så mange hageblomster som blomstrer i august.

Hva skulle de med blomster?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Husker jo jeg stilte selv i kjole i 1973, men det er det ikke så mye hjelp i.

Mens jeg som startet i 1984 hadde fotformssko og cordfløyelsbukse.

Sist redigert av Dronningen : 22-07-09 kl 13:01.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.