Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-09, 16:34   #11
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?

Siden jeg har noen barn å holde styr på er jeg ekstra oppmerksom på slike ting. Vi har noen ganger "opprop" når vi drar et sted. Mest for å gå igjennom at alle har på bilbelte, da. Men det fungerer jo fint for å holde styr på at alle er med. Hunden er en del av oppropet og det er de eldste barna som svarer "han er her" på hans vegne. Samme er det når vi skal ut av bilen. Da tar jeg gjerne et overblikk og ser at alle er med og at de små har en hånd å holde i.

Så jeg tror i grunnen vi har rutiner som sørger for dette. Evt. er det jeg som er litt for nevrotisk av meg.

Mannen har ved et par anledninger måttet gå tilbake til garasjen for å hente hunden. Da snakker vi om veldig kort tid og en kjellergarasje. På varme dager prøver vi å unngå bilturer for hunden med mindre han har glede av å være med. F.eks. dersom man skal dra et mindre folksomt sted og bade slik at han også får kjølt seg litt ned. Ellers er jeg gjerne hjemme med hund og evt. noen av ungene når mannen skal på handletur eller lignende.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.