Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Melkefri grøt

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 15:34   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melkefri grøt

Opprinnelig lagt inn av Prinsesse VilIkke, her.

Jeg ville ikke blandet ut grøt som skal blandes med mm/mme med vann i steden. Det er jo en grunn til at det er slik.

Grøt som blandes med vann ER det melk i, og alle næringstoffer som hører med. De som blandes med melk inneholder ikke melk fra før. Blander man da melkefri grøt med vann så går barnet glipp av masse viktige næringsstoffer.

Ellers har jeg ingen gode råd til grøt man ikke må koke, det har vi vært på jakt etter. Vi har brukt Sinlac, men for noen dager siden gikk det opp for meg hvor mye sukker det er i den, så nå må vi finne på noe annet.

NÅ var det vel tanken å lage grøt med det melkefri tillegget, var det ikke? Isåfall vil jo grøten inneholde de samme næringsstoffer s om ellers tenker jeg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.