Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er det til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 13:06   #321
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

her blir det hjemmelagde kjøttkaker, poteter, kålstuing og tyttebærsyltetøy..
Jeg er visst i det tradisjonelle hjørnet for tiden

Tinetoff: det hørtes fantastisk godt ut med det du skal ha , har du ris til ?

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 13:07   #322
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Tinetoff: det hørtes fantastisk godt ut med det du skal ha , har du ris til ?

Jupp. Og det ER veldig godt!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 13:37   #323
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

I dag vet jeg ikke hva jeg skal lage. Jeg får kikke litt i denne tråden, tror jeg! I går lagde jeg kjøttkaker av karbonadedeig, med løk og havrekli i, og med poteter, gulrøtter og brun saus til. Veldig enkelt og barnevennlig.

Linemix er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 13:46   #324
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Fisk....som vanlig! (demo-veggis)

cilen er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 14:07   #325
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hjemmelaget fersk suppe med masse deilige økologiske grønnsaker og oksekjøtt.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 14:15   #326
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal prøve å finne muffinsoppskriften til den som lurte på det. Jeg brukte en fra tine.no i dag, men jeg synes ikke den ble like god som den jeg bruker til vanlig. Den er med kesam og ost i.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 17:11   #327
tutta
Passiv

Standard

Pannekaker hos Pannekakehuset

Gammel 12-11-06, 19:24   #328
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har vi hatt kjøttkaker, kålstuing og poteter.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 21:17   #329
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Kristin: Ja, se om du finner oppskriften! Er det egg i?

Gammel 12-11-06, 21:18   #330
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Noe ferdigmiddag greier. *umoralsk*

jane er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 21:20   #331
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Ferdigmat heter det.

Jeg savner sånn "endre-innlegg-knapp".

jane er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 21:21   #332
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt hjemmelagde kjøttkaker med saus fra gårsdagens kalkun, grønnsaker og rørte tyttebær. Siden det var farsdag hadde vi vannbakkels med krem og sjokoladeglasur til dessert.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 22:45   #333
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Jeg må bare si at jeg har oppdaget endreknappen. Skjønt jeg oppdaget den ikke på egen hånd da. Takk til prikkeren.

jane er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 22:49   #334
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.tine.no/page?id=28&key=8532&cat=658

Tror det er denne jeg pleier å bruke, Tøsa. Skjønt jeg er ikke helt sikker. Akkurat som jeg husker at det skal være provencekrydder i.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 12-11-06, 23:36   #335
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Kristin: Takk for link til oppskrift ! Dumt det var egg i dem, men må prøve dem.

Gammel 13-11-06, 13:38   #336
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

I går lagde jeg paella, endelig! Det har jeg hatt lyst på i snart en mnd. og endelig passet det.

I dag skal jeg prøve Mims tomatsuppe med pasta og kjøttboller i. Det er alltid gøy å lage nye ting, så jeg gleder meg!

Gammel 13-11-06, 14:08   #337
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Biffstroganoff (med karbonadedeig) og hjemmelaget potetmos

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 10:28   #338
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går ble det kyllingnuggets (fiks ferdig fra prior) med potetstappe (fra pose) og amerikansk grønnsaksblanding (også fra pose). Kjedelig og fantasiløst (men akk så lettvint) for mor, kjempespennende og himmelsk for lita jente.

Tenkte med meg selv da jeg lagde det at "slik middag har nok aldri Tinetoff"

I dag skal jeg lage noe ordentlig :lover:

Gammel 14-11-06, 11:05   #339
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

I dag tror jeg jeg skal lage seibiff med løk akkurat som vi lærte i heimstadlæren.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv  
Gammel 14-11-06, 11:29   #340
Mamma Rosa
Passiv

Standard

I går spiste vi kjøttkaker av kyllingkjøttdeig.

I dag blir det svinekoteletter.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.