|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Da skulle vel lista være lagt. Det trenger altså ikke være så innmari morsomt, og skal være helt fritt for utdriting og utkledning, torgopptredener og kondomselging.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Fiin restaurant og fiin vin. :toppen av lykke: 4-6 vinar Passar som aperitiff eller introduksjon før middag. Minst 10 personar, 1 time. Frå kr 325,- per person. 8 vinar Minst 10 personar, 1 time. 375,- per person 10 vinar Minst 12 personar, 2 timar. 500,- per person 10 vinar i verdsklasse Minst 10 personar. 1000,- per person Vinpakke med fast pris Smak 3 kvite, 4 raude og eitt glas Champagne Cuvée Prestige. Maksimum 16 personar, 1 time. 6.000,- Middag i tillegg til vinseminar 3 rettar frå 375,- 5 rettar frå 575,-
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Vi lot venninna vår spille inn sang på lydstudio. "the lady is a tramp" - som endte opp som bryllupsvalsen - men hun er flink til -og glad i å synge da
|
|
|
#4 |
|
geskjeftig
|
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Ei venninne hadde tapaskurs hjemme hos seg, det var veldig populært. Egen kokk, opplæring, god mat og god vin.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Hvor mange er dere som skal delta? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Picnic i det fri. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Vi grillet pølser på bål ute mens vi hadde kokk inne som laget klar mat til oss. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Jeg og måtte synge inn sang i lydstudio og jeg liker IKKE å synge. så den kan slå begge deler. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?God mat og gode venner er vel en slager. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?I mitt utdrikkingslag laget vi middag selv, en gjeng hadde ansvar for forrett, en hadde hovedretten og en desserten. Dersom jeg ikke tar altfor mye feil var ingrediensene allerede kjøpt inn, men vi stod fritt til å komponere retten selv. Det var veldig hyggelig og utrolig godt. Dette gjorde vi hjemme hos forloveren min, hvor vi også tilbragte resten av kvelden, med god mat, god drikke og god musikk. Veldig vellykket, jeg hadde en flott dag. Tidligere på dagen var vi på Glazed and Amused, hvor alle deltakerene malte hver sin del av et servise til meg, det har jeg fortsatt og smiler like godt hver gang jeg ser det.
|
|
|
#11 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?- God mat, og god vin.
|
|
|
#12 |
|
Ferdig!
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?
Det der var jo helt genialt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?I mitt ble jeg først vekket av en gjeng venner som snek seg frem utenfor det åpne soveromsvinduet og stemte i "Arne Belinda" av full hals... Når de fikk meg ned fra taket igjen fulgte det noen øvelser av typen jeg forstår du prøver å unngå (bortsett fra doughnut-kjøring på Andelva, som anbefales), men hoveddelen var at vi alle kjørte til hytta til foreldrene mine langt oppi skauen, hadde en omgang paintball med innleid utstyr og full innsats, deretter grilling og fest til uti de små timer utafor hytta. Et minneverdig lag hvor alle hadde det storveis.
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Åh, paintball! Men for kvinner bør sånne aktiviteter utføres i lang tid før selve bryllupet, armer fulle av blåmerker er ikke nødvendigvis det man ønsker på bryllupsdagen.
|
|
|
#15 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Jeg har også opplevd en brud som måtte sminke over blåmerker på armene etter utdrikningslaget. Mao, aktiviteter som kan sette merker anbefales ikke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Jeg har og vert med på laserskyting. Veldig kvinnevennlig og gjør ikke vondt i hele tatt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Jeg fikk et album av jentene mine jeg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Erfaringer/tips til vennlig og kjærlig utdrikningslag?Jeg var på et bra et i fjor sommer, der var vi først på et sånnt ute-aktivitetssenter hvor vi klatret i fjellet, rapellerte, gikk på tau mellom to høyder, skøt pil og bue på blink og mye annet.
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Dit skal jeg i juni.
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Jeg tror aldri jeg har vært i et utdrikkingslag uten denne aktiviteten, så den står åpenbart først i en eller annen bok.
|
|
![]() |
|
|