Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 4

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 18:04   #861
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 4

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg hadde tatt en liten fight for å beholde den der, MinaX. Utrolig fin!

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Mannen din er gal, MinaX. Tror jeg hadde lenket meg fast til den helt til han hadde gitt seg.

Snufs, tusen takk. :løper og rapporterer at det er HAN som er gal:

Storm er ikke aktiv  
Gammel 07-05-08, 18:30   #862
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Majsa; Where to buy those Led Zeppelin tee`s?

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 07-05-08, 18:39   #863
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Majsa; Where to buy those Led Zeppelin tee`s?

Jeg kjøpte dem på Saks Off 5th ave. på Katy Mills, en outlet mall her i Houston.

Gammel 07-05-08, 18:46   #864
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte dem på Saks Off 5th ave. på Katy Mills, en outlet mall her i Houston.

Thanks!

De sender ikke til Norge, gjør de vel? Har de en nettside?

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 07-05-08, 18:54   #865
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Thanks!

De sender ikke til Norge, gjør de vel? Har de en nettside?

Ser ikke ut til at de har noen nettbutikk.

Gammel 07-05-08, 19:21   #866
Fruktflua
Sperret

Standard

Ser ikke ut til at de har noen nettbutikk.

Takk for at du sjekket for meg.

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 07-05-08, 23:36   #867
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Dette har jeg snopet til lillesøster i dag. I str. 80 og 74.

Og denne i lilla:

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 08-05-08, 13:48   #868
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Dette har jeg snopet til lillesøster i dag. I str. 80 og 74.

Og denne i lilla:

Jeg kjøpte to slike til Peder, men de er jo helt ubrukelige, for de er vanvittig vide i halsen! Ble litt sur.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 08-05-08, 14:40   #869
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har debutert på lillevinkelsko.no i dag og har bestilt disse (Camper):

Gleder meg vilt til de kommer (og håååååper de ikke er utsolgt)!

Gammel 08-05-08, 16:14   #870
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

... pluss kjole og kort bolero/jakke til bryllup i slutten av juni. Storebror fikk sandaler og lillebror fikk 2 par Robeez. Alt i løpet av 2 timer i formiddag. :Puh:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 08-05-08, 20:53   #871
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

ooo, lekker!

Gammel 08-05-08, 21:02   #872
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min kjære har vært her og handlet til meg:

http://www.victoriassecret.com/

Sendte med ham en handleliste lang som et vondt år, og ba ham kjøpe det som var pent. Så nå gleder meg meg veldig til han kommer hjem i morgen, så jeg får se hva han har plukket ut. Og ikke minst om det passer .

Gammel 09-05-08, 07:28   #873
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg kjøpte to slike til Peder, men de er jo helt ubrukelige, for de er vanvittig vide i halsen! Ble litt sur.

Så kjedelig. Da blir den pysjamas. Fikk den til 100 lappen.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 09-05-08, 07:36   #874
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Kjøpte disse i går !!

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 09-05-08, 09:13   #875
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjedelig. Da blir den pysjamas. Fikk den til 100 lappen.

KAN jo hene jeg var uhelidg
Søs hadde den på sin lille jente igår, og det gikk greit. Med body under da..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-05-08, 16:02   #876
Asolia
Fullverdig medlem

Medlem siden: Apr 2008
Asolia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjøpte disse i går !!

Passer disse med sokker til, når man bruker jeans? eller vil det se dumt ut

Asolia er ikke aktiv  
Gammel 12-05-08, 20:51   #877
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ville ikke brukt sokker. Men du kan jo ha sånne strømper nedi som ikke vises. Sånne hudfargede.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 12-05-08, 20:54   #878
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg kjøpte denne superstilige badedrakten til Lillesøster, men den må leveres tilbake fordi mannen mener at "datteren vår kan da virkelig ikke gå i det der". Det er sjelden han engasjerer seg SÅ i hva barna går i, så når han stritter så i mot får jeg vel nesten høre på han.

Tutta, du burde ta deg en tur på nye Daisys på Vinderen, der har de mye fint i det merket du liker (var det Chilli of Norway, eller noe?). Jeg fant en fin kjole til meg selv jeg tror jeg må tilbake og kjøpe.

Den kjolen var så lekker da!!Ikke nødvendig å levere den tilbake.

Takk for tips!! Får ta en tur innom der etter bhg-levering i morgen.

Gammel 17-05-08, 19:48   #879
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

De var ikke fine på foten min. Jeg er så skuffa! Hell i uhellet, imidlertid: De passa perfekt og var fine til mamma, så hun kjøper dem av meg. Så kan jeg være misunnelig hver gang hun bruker dem.

Gammel 17-05-08, 23:25   #880
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Kjedelig med sandalene Stompa. Jeg har kjøpt disse og de passer definitivt på min fot

Jålebeinet er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.