Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-08, 17:51   #41
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Og så har jeg mailet med en som er med Ungkarlen 20 vs 40. Da må jeg vel kjenne henne.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 17:51   #42
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiken38, her.

Kjenner to kjendiser. Men er i slekt med den ene da. Han har spilt fotball i Molde, England og Danmark

Gammel 29-04-08, 19:08   #43
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

DET vart Rune Rudberg det!

Nei jeg er ikke så gammel at jeg har gått på vdg med ham, jeg er kun tyvefemten jeg

Hadde jeg klint med RR hadde jeg vært så flau at jeg ikke hadde villet innrømmet at jeg hadde klint med en c-kjendis en gang .

Gammel 29-04-08, 19:18   #44
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Kjenner ingen kjendis, nei.
Venninnen min fra ungdommen bodde i samme gate som Christer Falck så vi gikk bort og lånte plater av han innimellom.
Og nå har han jaggu flyttet i nærområdet her jeg bor....

Gammel 29-04-08, 19:46   #45
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det er faktisk et ord jeg har vanskeligheter med, ytlenning som jeg her. Hva heter det? Suttit?

Vi koste oss virkelig og hun var faktisk en skikkelig morsom dame. Vi suttet kanskje litt på drinkene? Dette var på franske rivieran og mannen kjenner hennes mann så vi stoppet opp når vi gikk forbi dem. Så der satt vi halvt i bikini og badebukser allemann.

Det heter har sittet.
Men det ble ustyrtelig morsomt som du skrev det - i dialekten min ville det sett omtrent likt ut om vi skulle skrevet det slik vi sier det: "Æ har sotte/sutte (med o-lyd) på kafé".

Gammel 29-04-08, 22:56   #46
Stavangerjentå
Undrende

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Nope - for hva legger man i begrepet "kjenner"?

Som i venner som omgås regelmessig når de tilfeldigvis er i samme by?
Hvis så - nei!

Eller holde det å klassifisere det som "stopper opp og prater sammen når man møtes på gata"?
Hvis så - ja.

Et par fotballspillere er mine kjendisbekjente.

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 23:19   #47
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Ja, flere.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 00:57   #48
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Nope, men jeg har bodd på den plassen som Kristian Valen solgte for 7,2 mill.i Hafsfjord, i følge Se & Hør. Det er kanskje gammelt nytt, men siden jeg ikke kjøper Se & Hør, leste jeg det nettopp nå, siden jeg har arvet gamle blader fra mamma.
Teller det?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 01:12   #49
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

jeg kjenner en som har vært pikkolo i hotell cæsar og ei som var gjeste bartender i hotell cæsar
så kjenner jeg en av de som skal være med på jakten på kjærligheten til høsten

Gammel 30-04-08, 01:27   #50
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, ja, teller sånne reality-folk?
Jeg har vært på en av gårdene som var med i en av de første rundene av Jakten på kjærligheten. Mange ganger.
Jeg kjenner nemlig en av deltakerne.

Gammel 30-04-08, 01:31   #51
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Personlig kjenner jeg ingen kjendiser så veldig godt, men mannen min er god kamerat med en veldig kjent fotballspiller, og faren min god kamerat av en veldig kjent musiker -så jeg er på hils med dem. Men KJENNER dem ikke.

gidder heller ikke oute hvem det er, de som outer kjendisvenner har jeg en mistanke om ikke er ekte venner- i alle fall på et åpent forum sånn som dette.

mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 01:33   #52
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Åh, ja, teller sånne reality-folk?
Jeg har vært på en av gårdene som var med i en av de første rundene av Jakten på kjærligheten. Mange ganger.
Jeg kjenner nemlig en av deltakerne.

åååh har du, hvem er det da? (bare LITT nyskjerrig)
"kjenner" en av de litt jeg også, eller var der når jeg var mindre for min far kjente han sin far.

Gammel 30-04-08, 01:45   #53
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Kjenner vel ikke noen personlig, men har mange kjente fjes i nabolaget her. De fleste fotballspillere, samt en tildligere stor skiløper.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 09:35   #54
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det heter har sittet.

Takk!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 09:40   #55
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner og kjenner. Pult og pult.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 09:40   #56
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

<----flåser.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 09:47   #57
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner ingen kjendiser. Jeg har vært på kino med en frontfigur i en populær norsk rockegruppe (jeg var med en venninne som var venninne med konen hans), men jeg var lite bevandret i musikklivet og ante ikke hvem han var. Konen sa at han akkurat hadde kommet hjem fra turné og at han var musiker og jeg så for meg en skikkelig taper som kjørte fra grendehus til grendehus på bygda med dansebandet sitt og lot være å stille noen spørsmål i frykt for å sette noen i forlegenhet. :edel:

Gammel 30-04-08, 12:06   #58
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja, men outer overhodet ikke hvem

Nå har jeg nettopp kost meg med mange babybilder av en liten kjendisbaby jeg fikk på mail imorges

Gammel 30-04-08, 14:01   #59
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tvillingmamma83, her.

åååh har du, hvem er det da? (bare LITT nyskjerrig)
"kjenner" en av de litt jeg også, eller var der når jeg var mindre for min far kjente han sin far.

Neisj, det er nå en bonde.

Gammel 30-04-08, 14:09   #60
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sittet på fanget til Thorbjørn Berntsen, teller det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.