Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tights og tunika ut?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-08, 21:03   #21
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tights og tunika ut?

Jeg liker også tunikaer,- særlig med trange jeans. Kommer til å bruke det masse i sommer.

Gammel 28-04-08, 21:51   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jeg liker også tunikaer,- særlig med trange jeans. Kommer til å bruke det masse i sommer.

Samme her , men tights har jeg aldri vært noe fan av.
Kan bruke tights under korte jeanskjørt.......(men ikke under tunika!)

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 21:59   #23
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er tights på vei ut?

Gammel 28-04-08, 22:08   #24
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Aldri likt tights så supert om det er på veg ut.
Tunika er ok så lenge dei ikkje er altfor vide.

Gammel 28-04-08, 23:06   #25
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tights og tunika ut?

Samme om det er ut eller ikke vel, gå med det du vil og gi beng.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 23:08   #26
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Thights er jo SÅÅÅÅ komfortabelt.
Hadde det på en "fest" på torsdag. Føltes som om jeg gikk i joggins hele kvelden. Kjempedeilig!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 08:58   #27
Shinana
Fullverdig medlem

Medlem siden: Dec 2007
Shinana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg synes det er kjempefint (og behagelig) med tunika og tights. Kanskje enda bedre med tunika og stramme, smale jeans.
Blir litt oppgitt når jeg leser om hva som er "in" og "out". Finner man ikke sin egen stil da? Man setter sammen av det som finnes i butikker, og det man allerede har i skap og skuffer fra før, og så blir det ens egen stil, ens egen identitet på en måte.
Ingen sitter vel med fasitsvaret på hva som er "in" og "out"?
Man kan ikke la seg dirigere av designere og såkalte moteeksperter. De jobber kun for seg selv og moteindustrien, og ikke for kundene. De vil at motebildet skal endre seg oftest mulig slik at kundene "MÅ" fornye seg, og dermed spenne masse gryn i butikkene hele tiden.
Kan vi ikke gjøre det litt vanskeligere for dem da?
Ikke la oss lure så lett?

Shinana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 09:14   #28
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Det "nye" på tights/tunika-fronten er vel storskjorte, med belte i livet, over tights/skinny jeans? Det er en av de få 80-tallstingene jeg faktisk kan komme til å bruke.

Gammel 29-04-08, 09:28   #29
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Couldn't care less. Går med det jeg vil.

Tunikaer er fint til meg om de ikke er for vide, og tights kler jeg ikke; ingen vits å gjøre små kraftige bein ENDA kortere lissom. Jeg bruker smalt skjørt under, eller jeans.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 09:40   #30
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer til å gå med det i år, enten det er in eller ikke. :gravid:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 13:23   #31
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Miss Norway Hva med capribukse under tunika? Eller blir det det samme som tights?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 09:19   #32
Shinana
Fullverdig medlem

Standard

Hei,
Igår løp jeg for å rekke et fly på Gardermoen (dårlig tid som vanlig!), og forran meg i sikkerhetskontrollen så gikk der ei jente igjennom som hadde på seg noen dritkule jeans eller tights! Jeg tenkte jeg skulle få spurt henne hvor hun hadde kjøpt dem, men selvsagt så pep det i denne scannerporten, og jeg ble så forsinka et hun var forsvunnet når jeg var klarert.
Hun hadde en kort tunika på seg så jeg kunne ikke se noen label på buksa.
Den så nesten ut som tights, men var sydd med vanlig jeanssøm, og var tight helt ned. Stoffet så veldig tynt ut i forhold til vanlig jeansstoff. Uansett lekkert!
Noen som kan tipse om produsent/butikk/merke?

Gammel 08-05-08, 19:38   #33
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shinana, her.

Hei,
Igår løp jeg for å rekke et fly på Gardermoen (dårlig tid som vanlig!), og forran meg i sikkerhetskontrollen så gikk der ei jente igjennom som hadde på seg noen dritkule jeans eller tights! Jeg tenkte jeg skulle få spurt henne hvor hun hadde kjøpt dem, men selvsagt så pep det i denne scannerporten, og jeg ble så forsinka et hun var forsvunnet når jeg var klarert.
Den så nesten ut som tights, men var sydd med vanlig jeanssøm, og var tight helt ned. Stoffet så veldig tynt ut i forhold til vanlig jeansstoff. Uansett lekkert!

Vero Moda.. Eller var det Bik Bok? En av dem ihvertfall.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 22:02   #34
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hei,

Bik Bok har tights som ser ut som jeans. Men de er skikkelig trange i leggen altså. Men da jeg gikk opp en str. var de altfor vide i magen. Men har man veltrente pene ben er de sikkert skikkelig snaisne. Jeg kan bare gå i sorte tror jeg...

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 23:23   #35
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tunika kommer ikke på min kropp. Jeg har ingen intensjoner om å gi inntrykk at at jeg har en enda større mage enn jeg allerede har. Tights eller jeans som er trange ved leggene har jeg heller ikke. Da ser jeg ut som en hode-fot - tegning.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 08:58   #36
Shinana
Fullverdig medlem

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bik Bok har tights som ser ut som jeans. Men de er skikkelig trange i leggen altså. Men da jeg gikk opp en str. var de altfor vide i magen. Men har man veltrente pene ben er de sikkert skikkelig snaisne. Jeg kan bare gå i sorte tror jeg...

Ok, får sjekke hos Bik Bok. Er de sydd av jeansstoff? Med skikkelige sømmer ikke bare print?

Gammel 09-05-08, 19:01   #37
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ok, får sjekke hos Bik Bok. Er de sydd av jeansstoff? Med skikkelige sømmer ikke bare print?

De er sydd med skikkelige sømmer ja, og tykt bomullsstoff.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 22:41   #38
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Hei,

Jeg har noe sånt fra Vero Moda.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.