Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker du vin?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du vin?
Jeg elsker vin 64 36,57%
Jeg liker vin 53 30,29%
Jeg drikker vin kun for å være høflig 4 2,29%
Jeg liker bare rødvin 9 5,14%
Jeg liker bare hvitvin 11 6,29%
Jeg liker ikke vin 20 11,43%
Jeg hater vin 1 0,57%
Jeg er avholds 4 2,29%
Jeg liker vin, men får migrene av det 2 1,14%
Det mangler et alternativ som passer for meg 7 4,00%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-08, 22:52   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du vin?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

.... at det er sjelden jeg tillater meg det. 1-2 ganger per uke, 1-2 glass hver gang.

Forskjellige verdner.

Er det sjeldent å drikke vin 1-2 ganger i uka? Hva er "normalt"?

Gammel 27-04-08, 22:54   #42
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig, veldig glad i smaken av vin, men drikker relativt lite. [...] 1-2 ganger per uke, 1-2 glass hver gang.

Hey, det er jo mitt forbruksnivå når jeg ikke er gravid. :vindranker:

Gammel 27-04-08, 22:57   #43
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men det ble så rart å stemme "elsker", og så ikke drikke oftere. Det er stort sett kun en dag per uke, nemlig lørdagen. Og så hvis det "er" noe, som ut og spise middag eller noe, i tillegg.

Gammel 27-04-08, 23:02   #44
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei jeg liker ikke vin. Har prøvd mange ganger, men fysj og fy.
Kan helt i nøden takke ja til et bittelite glass Martini asti, men det kan vel ikke akkurat kalles vin.

Gammel 27-04-08, 23:06   #45
Left
Passiv

Standard

Jeg elsker rødvin, men liker hvitvin sånn passe. Det var ikke noe alternativ på det

Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:06   #46
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Liker vin veldig godt.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:09   #47
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad i vin, men jeg får desverre skikkelig hodepine av det. Jeg kan drikke ett glass og får enten umiddelbar hodepine, eller hodepine hele neste dag. Jeg har ikke funnet ut hvorfor desverre.

Sist redigert av Tallulah : 27-04-08 kl 23:18. Årsak: litt riktigere
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:11   #48
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker vin, men drikker det alt for sjelden. Etter mange år med graviditet og amming mer eller mindre non-stop er jeg/vi nesten avvent. Jeg jobber med saken og har latt meg inspirere her på FP til å kjøpe annet og dyrere enn tidligere.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:12   #49
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er glad i vin, men jeg får desverre skikkelig hodepine av det. Jeg kan drikke ett glass og enten få umiddelbar hodepine, eller hele neste dag. Jeg har ikke funnet ut hvorfor desverre.

Det er jo åpenbart. Tåler du ikke alkohol så godt, får du skaffe deg mindre vinglass enn dette.

Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:13   #50
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nam, nam. Jeg liker vin. Masse vin.

Gammel 27-04-08, 23:17   #51
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Det er jo åpenbart. Tåler du ikke alkohol så godt, får du skaffe deg mindre vinglass enn dette.

Hva? Skal man ikke få plass til halvannen flaske i glasset altså? I wish it was that simple.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:26   #52
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker vin

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 23:35   #53
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åtte som ikke liker vin! Jeg er ikke ensom i verden likevel!

Gammel 27-04-08, 23:41   #54
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker vin! I utgangspunktet kun hvitvin, men jeg har begynt å drikke litt rødvin også (i ikke-gravid-tilstand såklart).

Gammel 27-04-08, 23:41   #55
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vin.

Gammel 27-04-08, 23:42   #56
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker vin.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 00:04   #57
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg bikker mellom "elsker" og "liker". Jeg er veldig, veldig glad i smaken av vin, men drikker relativt lite.

Jeg er glad i vin, men trenger veldig små mengder for å kose meg. Jeg kjøper sjelden vin (man har da folk til slikt), men liker best å få servert italiensk rødvin, tørr hvitvin eller god champagne. Dessertvin er også godt en gang i blant, til f.eks. is og frukt. Og portvin og marsala! :gammel dame:

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 00:17   #58
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg drikker vin av og til, men sjelden. Jeg liker noen hvite typer, men nyter dem ikke. Jeg tar heller et glass brus til maten. (eller sprit på fest )

Akkurat som meg!

Gammel 28-04-08, 00:30   #59
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Elsker rødvin! Hvitvin er greit til reker o.l. men er ikke så glad i det.

Gammel 28-04-08, 07:02   #60
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Elsker vin.
Rart egentlig, for jeg kunne ikke fordra rødvin i det hele tatt før jeg traff mannen.
Han hadde svært romantiske måter å få meg til å like det på...

Svar

Emneord
vin

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.