Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The eye (grøsser)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-08, 23:02   #21
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: The eye (grøsser)

Kom to ganger.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 23:08   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres ut som mannen for meg, hehe. Jeg hater når folk går på do etc under en film uten å kreve at den settes på pause. Hallo, SÅ interessant var den filmen, liksom?

Gammel 24-04-08, 23:12   #23
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: The eye (grøsser)

Eh, The Grudge?
Den synes jeg ikke var skummel i det hele tatt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 23:13   #24
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Men man kan ikke pause heller! Det ødelegger filmen. Kan gjøres til nøds om det er langt ute i handlingen, men han pleier å minne meg på å gjøre alle nødvendige ærend først.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-08, 23:16   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Eh, The Grudge?
Den synes jeg ikke var skummel i det hele tatt.

Ikke originalen heller? Den satte meg ut i flere dager. Men det var på den tiden da "skummel asiatisk dame med langt svart hår" var såå nifst og populært. Nå er det litt "utdatert", synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men man kan ikke pause heller! Det ødelegger filmen. Kan gjøres til nøds om det er langt ute i handlingen, men han pleier å minne meg på å gjøre alle nødvendige ærend først.

Jeg kan godt pause, men er enig i at det ødelegger litt. Det verste er når folk skal røyke, gi nå faen i den ekle røyken da! Filmen er viktigere! Do-pauser kan jeg godt tillate.

Gammel 24-04-08, 23:21   #26
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ikke originalen heller? Den satte meg ut i flere dager. Men det var på den tiden da "skummel asiatisk dame med langt svart hår" var såå nifst og populært. Nå er det litt "utdatert", synes jeg.

Virkelig ikke.
Og hvis vi begynner å snakke om The Ring nå så dåner jeg, det er ikke en grøsser.
Jeg så faktisk The Orphanage, selv om jeg visste at det bare var dumt, den var jo overhodet ikke skummel.

Gammel 24-04-08, 23:25   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Er ikke The ring en grøsser? Jeg ble livredd av den også, men som sagt - det var noen år siden, og jeg hadde ikke blitt redd av den i dag tror jeg. Nei, det vet jeg at jeg ikke hadde blitt. Men jeg blir fnisete når folk kaller filmer som feks. "Saw" for grøsser.

The orphanage har jeg liggende på harddisken her, er den dårlig altså? Orker ikke å se filmer lenger siden jeg uansett alltid bare blir avbrutt av skrikende baby, så jeg har ikke fått sett den. Har The eye også, her på pcen, men har ikke fått sett den enda. Ville helst se den på kino men har ingen å gå med, så da får jeg se den her hjemme en vakker dag.

Gammel 25-04-08, 00:50   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Nja, ok, kanskje "stemplet" som grøsser, men det er jo virkelig bare teit, jeg ble overhodet ikke skremt og synes den var dårlig.

Og ja, The Orphanage skuffet, ikke skummel at all.
Hvis du blir mindre skremt nå enn før tviler jeg på at du synes den er noe.
Ikke engang mannen synes den var skummel, og han er mer skvetten og lettskremt enn meg.

Tror jeg skal prøve originalen av The Eye jeg.

Gammel 25-04-08, 08:34   #29
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ivrig er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men jeg blir fnisete når folk kaller filmer som feks. "Saw" for grøsser.

Enig. Det ER veldig stor forskjell på filmer som skremmer en, og filmer som bare er ekle. Saw-filmene er sistnevnte.

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Og ja, The Orphanage skuffet, ikke skummel at all.

The Orphanage skuffet stort. Den var ikke noe skummel, ifølge både mannen og jeg. Vi ble skikkelig skuffet!

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 14:28   #30
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Å - jeg har ikke sett originalen ennå!! Jeg elsker gode grøssere!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.