|
|
#641 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Jeg synes Idas dans var veldig bra. Morens skildringer er veldig realistiske og det gjør boka så ekte og rørende. Jeg synes hun er raus som skriver så personlig om denne vanskelige tiden, hun legger ikke skjul på at det var tøffe tak. Nydelig bok altså.
|
|
#646 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nord-Norge
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Madonnagåten av Knut Nærum
|
|
|
#648 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har begynt med min første Anne Holt bok: 1222 - Finse katastrofen
|
|
#650 |
|
pappa
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Leser for tiden "Guns, Germs and Steel - A short history of everybody for the last 13 000 years" av Jared Diamond. |
|
|
|
|
#652 |
|
Borte
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Eva Luna av Isabel Allende.
|
|
#654 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?I går leste jeg endelig ut Alice Sebolds Alle mine kjære. Det er jeg veldig glad for. Nydelig bok.
|
|
#655 |
|
flisespikker
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser veldig lite for tiden og har fremdeles A Dry White Season som t-banebok, men her om dagen leste jeg Lynda Barrys [i]The Good Times Are Killing Me[/I], en enkel og overraskende rørende liten bok, som ser ut til å være basert på hennes egen oppveksterfaringer i en fattig gate. Den er velskrevet og sjarmerende, og historien blir fortalt i korte og ikkekronologiske kapitler, slik at man gradvis skjønner mer og mer av sammenhengen. Det slo meg at den burde jeg anbefale eventuelle engelsklærere her inne, den er kort og dessuten enkel nok i språket til at den burde fungere godt til det, og så er den interessant å snakke om og tolke litt uten å være "komplisert" i det hele tatt.
|
|
#656 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Snømannen av Jo Nesbø |
|
|
|
|
#657 |
|
kamerat
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ursula Le Guin: A Wizard of Earthsea. (Tar igjen for min forsømmelige oppvekst.)
|
|
#658 |
|
kamerat
|
Kan man gjette at den skyldige er liten, svart, rektangulær og glossy?
|
|
#659 |
|
flisespikker
|
|
|
#660 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Maria Eriksson: "Mias hemmelighet - en mors umulige valg" som er oppfølger til Liza Marklunds biografier om Mia |
|
|
![]() |
|
|