|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Når man ikke vil danseÅh, trodde jeg var alene i denne verdenen
![]() |
#22 |
|
![]() Sv: Når man ikke vil danseAltså, jeg pleier faktisk bare å begynne å le og forklare at jeg aldri danser. Ikke med noen. Og hvis jeg har blitt observert dansende er det fordi jeg har vært så dritings at jeg ikke lenger har råd til å stå i baren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man ikke vil danseJeg pleier å henvise til en av de andre damene med bordet. Det er alltid en venninne i nærheten som liker å danse og ikke lar seg be to ganger |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man ikke vil danseJeg er akkurat som deg. Jeg danser ikke, med mindre kvelden har vært ekstremt fuktig, og så fuktig er den ytterst sjelden. Tidligere syntes jeg det var et sant mareritt, jeg har sågar tilbrakt mye tid i korridoren på julebord etc for å unngå spørsmål, men nå takker jeg bare nei. Og smiler. Og driter i hva de måtte mene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man ikke vil danseFor øvrig kom jeg på noe jeg engang sa på et julebord, da en godt voksen mann (invitert leverandør) spurte om en dans: "Nei SÅ full er jeg ikke!" Det ble ikke tatt spesielt godt imot, for å si det sånn. Sist redigert av Hasselnøtt : 23-04-08 kl 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
heimføing
|
![]() Sv: Når man ikke vil danse
Fan, det er min replikk!
Den skal jeg huske |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
trøtt
|
![]() Sv: Når man ikke vil danse
Au da!
![]() |
#32 |
trøtt
|
![]() Sv: Når man ikke vil danseJeg liker i grunnen å danse, men kun om jeg får danse "alene". Jeg fikser ikke slike danser hvor man skal føres. Jeg får det rett og slett ikke til. Jeg ender bare opp med å forsøke å føre selv.
![]() |
|
|