|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. barnebidrag ...Vi har god inntekt både barnefar og jeg. Vi bor på hver vår kant av landet. Jeg får 3000,- i mnd. 500,- høres ut som et hån spør du meg.
![]() |
#42 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ang. barnebidrag...
Jeg er fult klar over det. Er oppvokst med en mor som delte med oss hvor lite pappa betalte. Og at han lurte unna osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Ang. barnebidrag ...Jeg får 3000 for 2 barn. Skulle sikkert hatt en god haug mer ut i fra lønna til barnefaren. Han tjener godt over en mill. Men jeg orker ikke styre med det, så lenge vi har et godt og fleksibelt samarbeid nå. Han er av den langsinte typen, og han hadde klikka i vinkel hvis jeg hadde forlangt at NAV fastsatte summen. Det er det ikke verdt, så lenge vi klarer oss fint økonomisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. barnebidrag ...
Min venninne mottar ca 10.000 i mnd under like forhold som hos deg, så du har nok krav på mye mer.
![]() |
#45 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. barnebidrag ...Jeg er i den drømmesituasjonen at jeg har 2 barn med hver sin pappa.
![]() |
|
|