Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når jeg hører sladder om ikke navngitte personer...
Ringer jeg kontakten min i se & hør for å høre om han vet noe 0 0%
Ringer jeg alle vennene mine for å høre om de vet noe? 1 1,16%
Begynner jeg å spekulere ivrig på hvem det er 6 6,98%
Tenker jeg "hmm, hvem kan det være?" 24 27,91%
Tenker jeg "lurer på om det kan være noe jeg vet hvem er?" 12 13,95%
Tanken på hvem det kan være streifer meg 14 16,28%
Tanken på å tenke på hvem det kan være streifer meg så vidt. 17 19,77%
Tanken på vem det kan være streifer meg over hode ikke. 7 8,14%
Jeg ville i alle fall aldri innrømmet det om tanken på hvem det kunne være streifet meg 1 1,16%
Det har streifet meg at dette er en dustepoll 17 19,77%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-08, 23:21   #21
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystne

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei, herregud. Da hadde jeg ringt politiet.

Eller muligens mannen med hvit frakk? Men jeg vet ikke hvem av de to som burde vært lagt inn. Sannsynligvis begge to :grøss:.

Gammel 14-04-08, 23:25   #22
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystne

Jeg gir fullstendig beng i kjendiser.
Jeg leser ikke engang Se&Hør el. på venterom, jeg har med egen bok/iPod Touchen med lydbok.
Og i den andre tråden slo det meg ikke at noen var nysgjerrig på hvem kjendisen var engang før jeg leste det.

Sist redigert av Aminta : 15-04-08 kl 13:02.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 09:43   #23
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er nysgjerrig. Det skal man være, ellers lærer man ikke noe.

Jeg er ikke spesielt interessert i kjendiser av den grunn.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 11:21   #24
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nysgjerrig, men prøver å kontrollere meg. Jeg titter om jeg kjører eller går forbi et eller annet opptrinn med politi, for eksempel. Men ringer ikke min politisvoger for å høre hva som foregår. Og er for godt oppdratt til å stoppe og glo.

Jeg klarer ikke å la være å klikke på vedlegg med omtalte bilder (og har dermed den ikke udelte fornøyelsen av å ha sett Kåre Conradis penis. ).

Og er det en eller annen kjendis som har gjort et eller annet, men ikke er navngitt, så spør jeg min mann. Han jobber i media og vet alt.

:skammer meg:

Gammel 15-04-08, 11:22   #25
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må legge til: Sannsynligvis viser det seg at jeg ikke aner HVEM det er snakk om, da jeg overhodet ikke har hukommelse for kjendiser, eller leser sladdersider eller ukeblader eller ser God Kveld, Norge.

Gammel 15-04-08, 19:39   #26
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er uinteressert kjendissladder. Og motstander av nabosladder, men jeg kan godt snakke om folk, aka sludring og sladring

Gammel 15-04-08, 19:42   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken annen tråd? :nysgjerrig:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:29   #28
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg spekulerer ivrig og er litt sensasjonslysten.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:37   #29
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg driter i bakgrunnen for pollen. (Siden jeg bare ble fryktelig forvirret og ikke orket å lese den andre tråden).

Jeg er uhelbredelig nysgjerrig på veldig mye, men kjendiser og ukjente menneskers privatliv interesserer meg svært lite. Hvis det derimot er snakk om noen jeg vet om eller kjenner, så vil jeg gjerne vite alt. Eller ikke riktig alt da.

Sensasjonslysten er jeg ikke, og jeg ville aldri i verden ringt noen tips-telefon om så kongen selv sto og klina med Pia Haraldsen på plenen min.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:40   #30
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig lurer jeg på hvem det er. Men jeg gjør ikke nødvendigvis en aktiv innsats for å finne det ut. (Utro kjendiser fins det nok av, så det jeg lurte på når jeg leste den aktuelle tråden var ganske enkelt: hvem av dem er det nå, da?)

Hvis noen føler for å dele kjendissladder med meg så lytter jeg villig. Jeg har derimot ikke behov for å se private bilder av kjendiser. Det holder å høre om fadesene deres.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:49   #31
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Men hvordan vet Kasia hvem Pia Haraldsen er hvis hun er totalt uinteressert i kjendisstoff?

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 15-04-08, 21:52   #32
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Er nysgjerrig anlagt, og det har hendt at jeg har brukt google når jeg ikke klarer å styre nysgjerrigheten min. Men jeg leser ikke Se & Hør.

Sist redigert av Malus : 15-04-08 kl 22:28.
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 22:30   #33
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Men hvordan vet Kasia hvem Pia Haraldsen er hvis hun er totalt uinteressert i kjendisstoff?

Det er ganske stor forskjell på å vite hvem en kjendis er og å være interessert i privatlivet deres eller? Jeg lever jo ikke i egen boble som bare består av FP og "Sånn er livet" liksom. Jeg tror jeg vet hvem de fleste kjendisene er.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 22:33   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er ganske stor forskjell på å vite hvem en kjendis er og å være interessert i privatlivet deres eller? Jeg lever jo ikke i egen boble som bare består av FP og "Sånn er livet" liksom. Jeg tror jeg vet hvem de fleste kjendisene er.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 15-04-08, 23:00   #35
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg er generelt uinteressert i alt som ikke har direkte med meg selv å gjøre, så jeg hadde ikke ofret det en tanke.

Gammel 16-04-08, 10:56   #36
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er nysgjerrig, men prøver å skjule det. Derfor lurer jeg, og kan godt foreta nettsøk, men spør ingen.

Nå må jeg jo si at graden av nærhet påvirker nysgjerrigheten. Dvs at jeg er selvsagt mer interessert i arbeidskolleger enn Pia Haraldsen. Jeg er mer interessert i Pia Haraldsen enn Barack Obama.

FORØVRIG leser jeg ukeblader generelt alt for sjelden, og stort sett bare hos legen. Dette har avstedkommet SVÆRT pinlige episoder, hvor jeg med sensasjon i stemmen forteller ett eller annet meget spennende jeg har lest - av typen "har du hørt at Mette Marit er gravid" - og så ser folk på meg, himler med øynene og sier "Ja - og ungen ble født for 4 måneder siden....".

Derfor mener jeg at for folks mentale helse bør legekontor ALLTID ha oppdaterte sladder-blader!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:13   #37
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes vanlig kjendissladder er kjedelig, og synes se&hør er et forskrekkelig kjedelig blad. Men jeg må medgi at jeg ikke synes litt mer saftig sladder er moro, og har fått med meg et assortert utvalg nakenbilder ...

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:43   #38
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Tanken på å tenke på hvem det kan være streifer meg så vidt.

..og så glemmer jeg det like fort som tanken streifet meg.
Om det er snakk om tråder på et forum har jeg glemt det når jeg har bladd til en ny side.

Gammel 16-04-08, 11:46   #39
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Uttrykket sensasjonslysten er veldig negativt ladet og jeg håper virkelig ikke at jeg er det. Nyskjerrig, derimot, det er jeg. Ikke at jeg bruker tid på å ringe mine kontakter for å finne ut hvem, hva eller hvor, men dersom jeg møter noen som kjenner noen som kanskje kjenner noen så fisker jeg etter informasjon Det er faktisk en grusom egenskap, som jeg egentlig ikke burde avsløre at jeg innehar.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.