|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når jeg hører sladder om ikke navngitte personer... | |||
| Ringer jeg kontakten min i se & hør for å høre om han vet noe |
|
0 | 0% |
| Ringer jeg alle vennene mine for å høre om de vet noe? |
|
1 | 1,16% |
| Begynner jeg å spekulere ivrig på hvem det er |
|
6 | 6,98% |
| Tenker jeg "hmm, hvem kan det være?" |
|
24 | 27,91% |
| Tenker jeg "lurer på om det kan være noe jeg vet hvem er?" |
|
12 | 13,95% |
| Tanken på hvem det kan være streifer meg |
|
14 | 16,28% |
| Tanken på å tenke på hvem det kan være streifer meg så vidt. |
|
17 | 19,77% |
| Tanken på vem det kan være streifer meg over hode ikke. |
|
7 | 8,14% |
| Jeg ville i alle fall aldri innrømmet det om tanken på hvem det kunne være streifet meg |
|
1 | 1,16% |
| Det har streifet meg at dette er en dustepoll |
|
17 | 19,77% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Shake it out!
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystne
Eller muligens mannen med hvit frakk? Men jeg vet ikke hvem av de to som burde vært lagt inn. Sannsynligvis begge to :grøss:.
|
|
|
#22 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneJeg gir fullstendig beng i kjendiser.
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 15-04-08 kl 13:02. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneJeg er nysgjerrig. Det skal man være, ellers lærer man ikke noe.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneJeg er nysgjerrig, men prøver å kontrollere meg.
|
|
|
#25 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneMå legge til: Sannsynligvis viser det seg at jeg ikke aner HVEM det er snakk om, da jeg overhodet ikke har hukommelse for kjendiser, eller leser sladdersider eller ukeblader eller ser God Kveld, Norge.
|
|
|
#26 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneJeg er uinteressert kjendissladder. Og motstander av nabosladder, men jeg kan godt snakke om folk, aka sludring og sladring
|
|
|
|
#27 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneHvilken annen tråd? :nysgjerrig:
|
|
|
#28 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneJeg spekulerer ivrig og er litt sensasjonslysten. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fabelaktig
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
villende
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneSelvfølgelig lurer jeg på hvem det er. Men jeg gjør ikke nødvendigvis en aktiv innsats for å finne det ut. (Utro kjendiser fins det nok av, så det jeg lurte på når jeg leste den aktuelle tråden var ganske enkelt: hvem av dem er det nå, da?) |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nek er allrighte dyr
Men hvordan vet Kasia hvem Pia Haraldsen er hvis hun er totalt uinteressert i kjendisstoff?
|
|
|
#32 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneEr nysgjerrig anlagt, og det har hendt at jeg har brukt google når jeg ikke klarer å styre nysgjerrigheten min. Men jeg leser ikke Se & Hør.
Sist redigert av Malus : 15-04-08 kl 22:28. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Borte
|
Det er ganske stor forskjell på å vite hvem en kjendis er og å være interessert i privatlivet deres eller? Jeg lever jo ikke i egen boble som bare består av FP og "Sånn er livet" liksom.
|
|
|
#34 |
|
Nek er allrighte dyr
|
|
|
#35 |
|
Lett rørt
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneJeg er generelt uinteressert i alt som ikke har direkte med meg selv å gjøre, så jeg hadde ikke ofret det en tanke.
|
|
|
#36 |
|
Ustabil
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneJeg er nysgjerrig, men prøver å skjule det. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneJeg synes vanlig kjendissladder er kjedelig, og synes se&hør er et forskrekkelig kjedelig blad. Men jeg må medgi at jeg ikke synes litt mer saftig sladder er moro, og har fått med meg et assortert utvalg nakenbilder ... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneTanken på å tenke på hvem det kan være streifer meg så vidt.
|
|
|
#39 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Spinoff: er dere nysgjerrige/sensasjonslystneUttrykket sensasjonslysten er veldig negativt ladet og jeg håper virkelig ikke at jeg er det. Nyskjerrig, derimot, det er jeg. Ikke at jeg bruker tid på å ringe mine kontakter for å finne ut hvem, hva eller hvor, men dersom jeg møter noen som kjenner noen som kanskje kjenner noen så fisker jeg etter informasjon
|
![]() |
|
|