Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Marimekko på HM

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 22:26   #61
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Marimekko på HM

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Tror aldri jeg har sett noe mindre flatterende, med unntak av min far i badedrakt som resultat av et veddemål.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:31   #62
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Konstaterer at kontoen vil forbli lykkelig etter lanseringa.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:54   #63
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Ikke noe for meg hvert fall.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:56   #64
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Lei av Marimekko? Av alle mønstre og farger?

Av hypen Marimekko.

Gammel 13-04-08, 23:14   #65
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg syntes den sorte og hvite bikinien var litt fin.Bestilte den helt hvite bomull/silkegenseren.Basic gensere som man bruker hele tiden.
Syntes forøvrig ikke noe om Marimekko mønsteret i det hele tatt.Blir altfor store og for mye mønster og farger.
Jeg har aldri noensinne kjøpt Marimekko, ikke så mye som en serviett.

Gammel 14-04-08, 07:26   #66
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Av hypen Marimekko.

Ahh. Da skjønner jeg.
Jeg syntes det var litt rart å være lei av absolutt alle Marimekkomønstre. Unikko begynner å bli temmelig oppbrukt, men jeg synes det finnes mye annet fint i mønstre og farger.

På klesfronten har jeg ikke funnet mye som faller i smak, annet enn noen søte barneklær med bjørner på.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 08:31   #67
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Av hypen Marimekko.

Jeg syntes det er ganske interessant jeg. De selger garantert masse kun fordi det er hypet opp, det er jeg ganske sikker på. Nesten bendringsverdig med tanke på hvordan klærne ser ut denne gangen . Jeg er spent på om det blir like stor suksess som feks Madonna-kolleksjonen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hm, marimekko

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.