Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Blå prikk

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-08, 12:06   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Blå prikk

Jeg har fått en blå prikk Positiv omtale). Hvorfor får jeg blå? Har bare hørt om grønne og røde jeg.

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 12:09   #2
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Blå prikk

Fordi den som har gitt deg den ikke har nok poeng/innlegg til å gi en grønn?

Gammel 10-04-08, 12:13   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Er det noe med det også? Ser at personen er nybegynner, men jeg tror jeg har fått et poeng. Hvor mange poeng må man ha for å gi grønn prikk da? Lærer stadig noe nytt her på FP

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 12:23   #4
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Nei, det vet jeg ikke... Men innbiller meg det kan være ca. 50?

Gammel 10-04-08, 13:41   #5
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trenger ikke så mange poeng for å få gitt 1. Det gikk relativt fort for min del, lenge før jeg passerte 50 poeng iallefall Kanskje har det noe med meldingsantall å gjøre?

Gammel 10-04-08, 16:14   #6
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg vet at mine prikker er blå, for jeg har ikke vært her så lenge at jeg har opparbeidet meg fine grønne ennå. Men - jeg kommer jo ikke til å droppe å gi prikk dersom jeg føler for å si noe hyggelig. Selv om jeg synes de blå ser noe fjolsete ut da.
Det er jo like mye det som er skrevet TIL prikken som er viktig - så... selv om jeg ikke er verdens flinkeste til å gi ros, så vil jeg jo gjøre når jeg husker det.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 20:24   #7
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Jeg har fått en blå prikk Positiv omtale). Hvorfor får jeg blå? Har bare hørt om grønne og røde jeg.

På tide å justere fargene på skjemen din?

Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 14:43   #8
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.