|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva gjør du før du skal bade i basseng? | |||
Dusjer naken uten å bruke såpe |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 13,27% |
Dusjer naken og bruker såpe på kroppen |
97 | 49,49% |
Dusjer med badetøy, og vasker med såpe under tøyet |
26 | 13,27% |
Dusjer med badetøy, og vasker uten såpe under tøyet |
11 | 5,61% |
Dusjer med badetøy og lar kroppen bli våt |
30 | 15,31% |
Dusje? |
1 | 0,51% |
Annet |
5 | 2,55% |
Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer ikke før jeg bader i badekaret hjemme, men jeg dusjer etterpå. :sjuske:
![]() |
#23 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer naken og vasker med med såpe før jeg går i badebassenget. Jeg skjønner for øvrig ikke sammenlikningen med badekaret hjemme.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengOm du ser meg med badedrakten på, så er det fordi jeg har dusjet før jeg gikk hjemmefra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i basseng
Samme her. Lurer på hvorfor dette er så mye vanskeligere nå enn da vi var små? Jeg og moren min var mye i svømmehallen,og da var det ingen som dusjet med badetøy, eller gikk rett igjennom og ut i bassenget. De av oss som var litt sjenerte i badetimen på skolen ble strengt oppdratt av badevaktene som passet på som hauker så ingen slapp unna fullkroppsvask med såpe før bassenget.
![]() |
#26 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengjeg liker IKKE å ta av badedrakten verken før eller etter bading så jeg vasker meg godt med masse vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg har ingen problemer med å dusje naken foran andre kvinner (hell, jeg har da vært student og i fellesbadstu, så egentlig er jeg ikke så nøye uansett), men på babysvømmingen må man gå noen meter gjennom oppholdsrommet for å komme fra garderoben til dusjen. Da går jeg med badedrakt på. Jeg klarer fint å vaske meg der det trengs likevel. :løsningsorientert:
![]() |
#30 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengSist jeg var i Pirbadet, måtte jeg dusje en særdeles vrangvillig fireåring som attpåtil måtte på do to ganger. Jeg løp frem og tilbake som en naken tulling og priste meg lykkelig over at jeg hadde vett nok til å befinne meg i en nesten tom 3T-garderobe, og ikke i de overfylte garderobene til svømmehallen.
![]() |
#31 |
Pauset
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg syns det er uhygienisk å gå i bassenget uten at man har vasket seg ordentlig først. Greit om man dusjet rett før man kom dit, men jeg skjønner ikke hvorfor man ikke kan vaske seg i svømmehallen. Sist redigert av Jessica : 24-03-08 kl 00:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg krysset av for dusjing uten såpe, og med badetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
frakoblet
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i basseng
Enig. Jeg dusjer jo etter badekarbadet. Og selvsagt vasker man seg skikkelig før man går i bassenget.
![]() |
#34 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer med bikinien på, og bruker såpe til å vaske meg.
![]() |
#35 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengSkrubber kroppen godt med såpe og vasker håret og rene klær rett før jeg ankommer svømmehallen.
![]() |
#36 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengMan dusjer da naken. Jeg har drevet aktivt med svømming, og synes det er ubehagelig når de må ha store mengder med klor i bassenget pga andre som ikke er så nøye. Spes gamle folk som gjerne har sår i tillegg, hvor er vaktene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer alltid først, med såpe
![]() |
#38 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer naken og bruker såpe før jeg skal ut i bassenget. De få gangene jeg er der.
![]() |
#39 |
Fjott
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengDusjer naken og bruker såpe på kroppen
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 24-03-08 kl 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Dusjing før man bader i bassengJeg dusjer meg uten badedrakt først og tar på meg badedrakten og dusjer litt til. Ikke slik at jeg vasker håret og sånn altså.
![]() |
|
|