|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Tid du heller ville / kunne / burde bruke på partner, hus, barn og venner? Begrenser du tiden foran data'n slik at den ikke går "utover" noe(n), eller er du lettere avhengig og kaster deg foran PC-en hvert ledige øyeblikk?
![]() |
#2 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Jeg trenger tid i mitt eget hode, så jeg tror pc-tiden hadde blitt byttet ut med andre sysler av samme type. Bok, TV, blad ol. Eventuelt hadde jeg låst meg inn på do og blitt der en halvtime.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Det går ut over lesetida mi. Jeg leser mindre bøker når jeg sørfer mye. Ellers ville jeg nok sittet med nesen i ei bok. |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Absolutt. Og jeg trenger absolutt "eget hode"-tid jeg også, men jeg ville klart meg med mindre hvis jeg ikke hadde brukt så mye tid på forum.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Når jeg tenker meg om, stjeler forumbruken husarbeidstid også. Man må da prioritere. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Husarbeid? |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det Padda sa.
![]() |
#12 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Kanskje litt. Jeg hadde fått lest flere bøker hvis jeg ikke hadde surfet i det hele tatt. Men jeg ser nesten ikke på TV lenger og jeg ser på det som mer verdifullt å være ute i forumverdenen enn å sitte passivt foran TV'en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Akkurat nå burde jeg heller brette berget av klær som ligger bak meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Absolutt ja. Skal som oftest bare inn og sjekke noe, og blir da sittende. Men det går ikke ut over noe viktig, bare tid som kunne vært brukt til annet. Scrapping f.eks.
![]() |
#16 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Hvis man kan kalle det stjeling så stjeler det hovedsakelig tid fra lesing av blader (sånn sett sparer jeg penger og det kan neppe kalles stjeling
![]() |
#17 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Nei, i grunnen ikke. Jeg trenger "eget-hode-tid", og har ikke noe annet jeg heller ville gjort. (Vi har ikke TV, jeg liker ikke å hekle foreks. Og jeg får uansett lest bøker.)
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
By the Sea
|
![]() Sv: Spin off: Stjeler forumbruken din verdifull tid?Det går stort sett utover TV-tid, og det er helt greit.
![]() |
#20 |
Passiv
|
Signere. |
![]() |
![]() |
Emneord |
nobelprisen som glapp |
|
|