Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når skal du slutte å være på forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-08, 00:02   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når skal du slutte å være på forum?

Forresten, skal du slutte? Ser du for deg å være på forum til du er hundre? Kan det være andre interesser fenger mer og etterhvert tar over?

Jeg vet ikke helt, jeg. Forum er i stor grad en hobby for meg, og jeg har trappet veldig ned siden forumstart back in the good old days, så jeg antar det bare blir mindre og mindre fremover. Eller who knows, kan hende det blir bom-stopp og plutselig nok er nok en dag.

Gammel 16-03-08, 00:03   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når skal du slutte å være på forum?

Når jeg er kastet ut fra alle.

Gammel 16-03-08, 00:03   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lenge til?

Gammel 16-03-08, 00:04   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan jo håpe.

Gammel 16-03-08, 00:04   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg er lei.

Jeg har ikke trappet ned på forumbruken, for å si det sånn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 00:05   #6
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må man slutte?

Gammel 16-03-08, 00:06   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du kan jo håpe.

Neeh ...

Gammel 16-03-08, 00:06   #8
Oschi
Nykommer

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Oschi er litt kul
Standard

Når mannen får nok?

Gammel 16-03-08, 00:09   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke, men jeg må kutte veldig på dagtid når jeg begynner i jobb. Jeg MÅ. Og erfaringen min viser at man fort blir mindre hektet når man ikke er så med lenger, så hvem vet? Kanskje jeg bare synes det er tull et halvt år fra nå? Mannen er ganske lei allerede.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 00:10   #10
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Ikke med det første i allefall.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 00:12   #11
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen er drittlei, så kanskje snart. Kanskje.

Gammel 16-03-08, 00:12   #12
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Når jeg er lei.

Jeg nærmer meg lei nå. Hvertfall for i dag.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 00:15   #13
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Må man slutte?

Det samme sier jeg.

Gammel 16-03-08, 00:16   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del er det sesongbetont, dette forumlivet. Jeg merker jeg bruker mindre og mindre tid foran pcen når dagene blir lysere og varmere. Hvor langt fram i tid jeg vil være aktiv på forum, nei si det?

Gammel 16-03-08, 00:18   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

For min del er det sesongbetont, dette forumlivet. Jeg merker jeg bruker mindre og mindre tid foran pcen når dagene blir lysere og varmere. Hvor langt fram i tid jeg vil være aktiv på forum, nei si det?

Godt poeng. Nå som dagene er kalde og våte, er man mer inne og forumlivet er en grei måte å koble av på. Vekk fra unger, hus og mas, lixom.

Gammel 16-03-08, 00:18   #16
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er litt til og fra, er en god stund siden jeg hadde vært her inne nå da jeg dukket opp igjen denne uka. så da jeg er lei så tar jeg meg ei pause, har vært en del på nettby, men nå begynte jeg å bli litt lei der også, derfor så stakk jeg innom her igjen.

Gammel 16-03-08, 00:31   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nekter å spå om teknologisk fremtid. Hvis noen hadde sagt til meg for 10 år siden at jeg kom til å sitte jevnt og trutt og pleiet nysgjerrigheten på et nettforum hadde jeg sagt "Hæh???" eller noe sånt.

Så om ti år - kanskje det er en helt ny virtuellsimulerende hobby?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 00:35   #18
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja, si det.

Går veldig opp og ned med aktiviteten.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 00:44   #19
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

I årsskiftet 2001/2002 kom en venninne og fortalte med stor glød om et forum på internett som hun var på. Det var et forum for nybakte mødre, og var, i følge henne, midt i blinken for meg, som var nybaktmamma i oktober 2001.

Jeg jattet bare med henne, og lovte å stikke innom dette stedet, men i mitt indre så ristet jeg på hodet. Herregud, sitte på nett å diskutere bleier, gulp og babyer...jeg har da vel andre ting å bruke tiden min på...

Vel, samme kveld tastet jeg inn nybaktmamma.com på pc`n, og registrerte meg der, uten å helt fatte hvorfor. Jeg gikk gjennom forumet, og skrev noen ord, bare for å prøve det hele ut, samtidig som min plan var å slette meg fortest mulig igjen. JEG skulle jo ikke sitte på nett på denne måten...

Lite ante jeg da at dette var inngangen til et "nytt liv" for meg, og at dette skulle bli en av mine store hobbyer i mange år fremover...

Jeg logget på den gang, og siden har jeg vært på nett. NM var livet i starten, men ettersom tiden gikk så ble jeg lei det (selv om jeg ennå ikke har funnet utgangen). Men det betød ikke at jeg logget av nett, og forumlivet. Neida, det resulterte i et eget forum, pluss registrering en drøss av andre steder...

I en alder av faretruende nær 40, så innser jeg at jeg er avhengig av forumlivet. Det er en sosial hobby, og et greit tidsfordriv på kveldene. Spesielt de ukene jeg er låst til hjemmet mens sambo er i Nordsjøen. Og jeg har vel etterhvert innsett at jeg, på et eller annet vis, kommer til å fortsette med dette inntil det enten ikke eksisterer forum mer, eller at jeg ikke er i stand til å skrive mer på tastaturert. (kan jo leie inn noen tilå skrive for meg da...)

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 01:05   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gidder jeg ærlig talt ikke fundere så mye over. Jeg er på forum så lenge jeg har tid og det fenger nok.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.