Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor kjøper man flytende Neutral vaskemiddel?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 11:54   #21
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man flytende Neutral vaskemiddel?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi bruker bare neutral vaskemiddel til klær. Den eneste flytende utgaven jeg har sett er den til ull og silke og til finvask.

Samme her. Det er ganske fælt å låne klær som er vasket med "vanlige" vaskemilder og skyllemiddel. Det virkelig STINKER parfyme.

Gammel 14-03-08, 11:58   #22
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det er ganske fælt å låne klær som er vasket med "vanlige" vaskemilder og skyllemiddel. Det virkelig STINKER parfyme.

Jepp! Jeg synes tilogmed det er fælt å få besøk av unger som har klær vasket med vanlige midler, jeg. Har brukt Neutral i snart sju år pga min veldig allergiske sønn og har blitt helt hekta!

Gammel 14-03-08, 13:06   #23
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Sørvest fikk meg til å tenke på Sveio og Bømlo og slike ting. Og det er i gokk.

Sørere-vest.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:21   #24
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Europris har tror jeg.
h

Gammel 14-03-08, 13:24   #25
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Europris har tror jeg.
h

Hmm ... kanskje skulle jeg prøve det, da.

Gammel 15-03-08, 00:00   #26
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fant telefonnummeret til agenturinnehaveren fra linken lenger oppe, den hyggelige damen kunne fortelle at Ica Maxi har flytende Neutral, i Norgesgruppen har Meny, Europris og Ultra.

Det fungerer vel slik at produktet er tilgjengelig for disse butikkjedene, og så bestemmer butikksjefen om h*n vil ta inn akkurat dette produktet eller ikke. Så da er det bare å sende masepatrulje avgårde til de overnevnte butikkene.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 08:59   #27
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Takk skal du ha!

Svar

Emneord
neutral vaskemiddel

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.