Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tidspunkt for vielse

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-08, 20:55   #21
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Tidspunkt for vielse

Vi hadde vielse klokken 13. Perfekt synes vi, ikke noe stress. Og det ble tid til en liten uoffisiell fotosession med forloverene før vi skulle videre til festlokalet.

Og det ble tid til skikkelig bryllupsfest etter middagen, vi syns vi fikk maks utav dagen på denne måten. Men det er jo egentlig bare smak og behag.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 22:23   #22
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Jeg har giftet meg to ganger, og begge gangene var vielsen klokka 1300. Jeg hadde ikke villet hatt det noe seinere enn det, men begge gangene var det et stykke å kjøre for fotografering, så det tok jo et par timer bare det, mellom vielsen og middagen. Når man først samler slekt og venner syns jeg at det er et poeng at man får mest mulig tid sammen også jeg da! Og middagene tar ofte mye lengre tid enn man tror. 4-5 timer ved bordet er faktisk ikke så uvanlig...

Lykke til!

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 22:45   #23
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi hadde vielse 14 og middag 18.Hadde vel satset på middag 17 hadde jeg valgt på nytt. Men ikke tettere.

Gammel 09-02-08, 14:45   #24
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde formiddagsbryllup med koldbord. Vielse kl 13 og da vi kom kl 15 sto maten klar.
Har vært i store bryllup med tidlig vielser og det er en prøvelse å vente i mange timer på brudeparet mens de er til fotografen.
Noe midt i mellom må være det perfekte etter min mening.

Gammel 10-02-08, 14:06   #25
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Så tidlig som mulig! Bryllupsfester begynner ofte for sent og det blir for lite tid til å kose seg etter at alle talene er ferdig. Om du skal ha kaffegjester, vil det også bli for sent for dem (har vært med på at de har kommet inn ti-elleve på kvelden).

Vi hadde vielse kl 13 og det var jeg veldig fornøyd med!

Er helt enig her.

Gammel 10-02-08, 16:14   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer an på om dere vil ta bilder før eller etter vielsen ganske enkelt.
Vi ville ta bilder etterpå (mindre nervøse, og så var vi faktisk gift på bildet … ) og valgte derfor å ha vielsen kl 14.

Gammel 07-03-08, 12:24   #27
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vi landet på kl 14 - da har vi tid om morgenen og tid til både bilder og en skikkelig fest på kvelden. Middagen begynner relativt tidlig fordi vi også skal ha gjester på kaffe og fest.

:gleder meg:

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.