|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidspunkt for vielseVi hadde vielse klokken 13. Perfekt synes vi, ikke noe stress. Og det ble tid til en liten uoffisiell fotosession med forloverene før vi skulle videre til festlokalet. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidspunkt for vielseJeg har giftet meg to ganger, og begge gangene var vielsen klokka 1300. Jeg hadde ikke villet hatt det noe seinere enn det, men begge gangene var det et stykke å kjøre for fotografering, så det tok jo et par timer bare det, mellom vielsen og middagen. Når man først samler slekt og venner syns jeg at det er et poeng at man får mest mulig tid sammen også jeg da! Og middagene tar ofte mye lengre tid enn man tror. 4-5 timer ved bordet er faktisk ikke så uvanlig... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidspunkt for vielseVi hadde vielse 14 og middag 18.Hadde vel satset på middag 17 hadde jeg valgt på nytt. Men ikke tettere.
|
|
|
#24 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Tidspunkt for vielseVi hadde formiddagsbryllup med koldbord. Vielse kl 13 og da vi kom kl 15 sto maten klar.
|
|
|
#25 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidspunkt for vielse
Er helt enig her.
|
|
|
#26 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tidspunkt for vielseDet kommer an på om dere vil ta bilder før eller etter vielsen ganske enkelt.
|
|
|
#27 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Tidspunkt for vielseVi landet på kl 14 - da har vi tid om morgenen og tid til både bilder og en skikkelig fest på kvelden. Middagen begynner relativt tidlig fordi vi også skal ha gjester på kaffe og fest.
|
![]() |
|
|