|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: PrikketrådNå skulle jeg søke opp gamle innlegg av Skremmern for å stalke litt, og så fikk jeg 0 treff. Jeg hadde nemlig skrevet Skremmeren ... :bergenser:
![]() |
#84 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Prikketråd
Enig med Tåtti. Enten vil man ha grønnprikk fordi man liker å få ryktepoeng sånn boms i fanget, eller så er man uenig med Skremmern og enig med Sitron, men da kan man vel enten argumentere mot Skremmern og/eller rødprikke selv. Jeg er ikke enig med Skremmern i den tråden heller, men synes ikke hun fortjener dette.
![]() |
#85 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tolket egentlig denne tråden som humoristisk, og ikke "nå skal Skremmern få"-tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
flisespikker
|
Jeg tror Sitron multitasker.
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nææ, dette er Sitron sin tråd, og det er nok ikke mange som tar den så alvorlig.
![]() |
![]() |
#89 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: PrikketrådHadde jeg syns at det var ukult å få tråder opprettet om meg selv, så tror jeg at jeg ikke hadde vært her. Det er nok flere her inne som kan skrive under på at de har opprettet og deltatt i seriøse, negative tråder om meg her inne. Jeg tviler neppe på at Skremmern mister nattesøvnen over dette. Dessuten; hun rødprikket meg først.
![]() |
#90 |
Mother of Dragons
|
Dersom Skremmern tolker det på samme måte så er det jo ikke noe problem, men det vet jo ingen andre enn henne. Men jeg synes jo det er helt klart noe som man ikke kan forvente at alle hadde syntes var helt ok om det gikk utover dem.
![]() |
#91 |
Mother of Dragons
|
Jeg synes ikke noe om personlige tråder når de omhandler deg heller. At du tåler det er jo fint det, men det gjør det ikke mer ok av de som skriver trådene om deg likevel.
![]() |
#92 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: PrikketrådSammenligner du denne tråden med type "du er så forbanna idiot at det ikke er vits for deg å gå på noe FP-treff siden ingen vil treffe deg anyway"? Bare sånn for å se hva du tenker.
![]() |
#93 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PrikketrådKan noen opplyse en stakkar om hvilken tråd dette gjelder? *nysgjerrig*
![]() |
#97 |
Mother of Dragons
|
Nei. Jeg sammenligner ikke denne tråden med noen andre tråder. Du tok frem eksempel på at du hadde blitt baksnakket i andre tråder, og det er sant. Jeg synes ikke det er bra heller, bare sånn for å understreke at det er ikke noe "for" Skremmern og "mot" Sitron.
![]() |
#98 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: PrikketrådNå skal det sies at jeg leste feil. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
mobbing |
|
|