Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Teite kommentarer da dere var gravide?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-08, 15:10   #41
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

"Åja, jeg trodde man måtte p..., jeg?"

En gang jeg fikk spørsmål om jeg ikke ville ha egne barn så svarte jeg "øøø, nei, da må jeg jo ha sex først! ".

Og en fin kommentar til de som sier "bare vent, du blir nok snart gravid" så har jeg noen ganger svart "nei det tviler jeg på, for jeg bruker p-piller nettopp så jeg skal slippe å bli det!." Byttet forresten gynekolog da jeg som lykkelig nybakt mamma til minstemann fikk spørsmål om jeg ville på liste for prøverør, så jeg slapp å adoptere nr to...

Og til dem som lurer på om jeg vil ha egne barn, så parkeres de greit med motspørsmålet "egne barn, nå forstår jeg ikke helt hva du mener?". Det er nesten litt deilig å se dem svette mens de prøver å ro seg ut av den .

Gammel 25-02-08, 15:12   #42
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Faren min sa følgende da jeg var gravid første gang: "Det er det samme for meg når det blir, bare det ikke blir på svenska flaggans dag."

Etter at jeg har født på svenska flaggans dag to ganger, regner jeg ikke med han kommer til å si noe om når noen skal føde igjen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 15:18   #43
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Jo, takk. Tilsvarande har eg også fått. Det er verkeleg triveleg å høyre slikt når ein spyr på åttande månaden...

Ja, ikke sant? Veldig trivelig.

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Eller den som eg fekk slengt i ansiktet då eg glad og lukkeleg, etter 4 års prøving og fleire mista barn undervegs, endeleg kunne fortelje at no var eg gravid og alt såg berre bra ut; "Termin til hausten? Hadde det ikkje vore betre til våren då?"

Å herregud, den tror jeg er det besteverste kommentaren hittil. At folk ikke tenker før de åpner kjeften og lar tulletankene komme ut?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Ja, og så var det "Graviditet er ingen sykdom, vet du!" Nei, men når man kaster opp i 8-9 måneder så føler man seg faktisk ørlitegranne syk...

Jepp, bare bittelitt.

Jeg fikk også spørsmål om hvorfor jeg måtte være sykemeldt hele dagen, jeg var jo bare kvalm om morgenen. Jeg så nok litt sånn ut, for kommentaren som fulgte var at "Jammen, det heter jo morgenkvalme!?" Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine, men valgte det første.

Gammel 25-02-08, 15:19   #44
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine, men valgte det første.

Du skulle spydd på dem i stedet.

Gammel 25-02-08, 15:24   #45
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Ja, og så var det "Graviditet er ingen sykdom, vet du!"

Jaaa, det fikk jeg også høre flere ganger. (Jeg driter vel i hva man kaller det, samme pokker ligger jeg her og spyr dag ut og dag inn, sykdom, graviditet, whatever, jeg gir nå vel f*!)

Og:
Tips nr 1: Spis en kjeks på morgenen før du står opp. Det hjelper garantert.
Tips nr 2: Drikk Cola, det hjelper mot kvalme.
Tips nr 3: Du må komme deg ut litt og få frisk luft.
Tips nr 4: Magnetarmbånd er virkelig bra mot kvalme.
osv.
osv.
Tips nr 947: Ingefærtabletter hjelper alle!
Tips nr 948: Cola og Mariekjeks er tingen.
Tips nr 949: Er du sikker på at du har prøvd kjeks på morgenen?

Ok, sikkert gode og velmente tips, men jeg ble sprø av at hver eneste person jeg snakket med var skråsikker på at de hadde løsningen på kvalmen. Det er jo bare å spise kjeks my ass.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 15:27   #46
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Svigerfars kone sa; jeg trodde da virkelig dere skulle vente med å bli gravide til etter R var ferdig utdannet (han var ferdig i mai, barnet kom i august).

Du trenger da vitterligen ikke befolke hele verden alene, jeg skulle ha nr tre, og dette ble uttalt av ei med to barn.

Eller sjefen min som sa, herregud du blir jo virkelig helt grønn i ansiktet du når du er gravid og kvalm, jeg skal iallefall aldri bli gravid hvis jeg blir seende ut som deg!

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 15:29   #47
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Og:
Tips nr 1: Spis en kjeks på morgenen før du står opp. Det hjelper garantert.
Tips nr 2: Drikk Cola, det hjelper mot kvalme.
Tips nr 3: Du må komme deg ut litt og få frisk luft.
Tips nr 4: Magnetarmbånd er virkelig bra mot kvalme.
osv.
osv.
Tips nr 947: Ingefærtabletter hjelper alle!
Tips nr 948: Cola og Mariekjeks er tingen.
Tips nr 949: Er du sikker på at du har prøvd kjeks på morgenen?

Jeg begynte etterhvert å avskjære tipsforsøkene etter "Har du prøvd..." med "JA. Jeg har prøvd. Jeg har prøvd ALT faktisk."

Min kjære mor kom faktisk med ditt tips nr. 1 flere ganger, og ble like overrasket hver gang over at det ikke hjalp, for det hjalp jo henne da hun var gravid og litt kvalm de første 12 ukene.

noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 15:31   #48
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Muskat: Ja, hva får folk til å tro at man virkelig ikke har prøvd det mest tenkelige og utenkelige for å få kontroll på kvalmen, når man har vært kvalm i en tre-fire-fem måneder? Vikarlegen min sa til meg da jeg var 22 uker og fortsatt like kvalm at det eneste han trodde ville hjelpe mot kvalmen nå var en fødsel, og det ville han anbefale meg å vente 18 uker med. Endelig en som var ærlig med meg og ikke lot som om det ville gå over neste dag eller neste uke.

Gammel 25-02-08, 15:32   #49
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Eller sjefen min som sa, herregud du blir jo virkelig helt grønn i ansiktet du når du er gravid og kvalm, jeg skal iallefall aldri bli gravid hvis jeg blir seende ut som deg!

"Du kler jo grønt mye bedre, så det går sikkert helt fint med deg!"

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 15:52   #50
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Så altså: Ikke en, ikke mange, ikke altfor tett, ikke for langt fra hverandre, ikke for mye oppmerksomhet, ikke for lite, ikke bare gutter, ikke bare jenter, og de er aldri fornøyd, er de vel?

Folk blir aldri fornøyde.
De legger seg opp i det meste.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 15:58   #51
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

"Åh, skal du ha tvillinger! Jeg skjønner ikke at dere orker jeg, jeg hadde ALDRI orket to på en gang."

Ja, vi burde vel tatt bort den ene, evt. begge, og prøvd igjen da.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 16:04   #52
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Andre kommentarer:

-Herregud så svææær du er. Er du sikker på at det er en der inne?

-Har du termin om 2 måneder? Jeg trodde du skulle føde når som helst!

De to hørte jeg flere ganger med nr. 2.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 16:07   #53
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Svigermor, da vi hadde blitt gravide med nummer 1: "Gravid? Men dere er jo ikke gift!"

"sa hun mens hun serverte en av sine kulinariske opplevelser da eller" (Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg kan ikke lese om Mims svigermor uten å tenke på mishandlet mat)

VI har jo bare to - de er ifg folk "passe tett", så det eneste jeg ble lei av var alle de som var så skråsikre på at vi kom til å få ett barn til nå når nummer to også var gutt.

Gammel 25-02-08, 16:16   #54
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

"sa hun mens hun serverte en av sine kulinariske opplevelser da eller" (Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg kan ikke lese om Mims svigermor uten å tenke på mishandlet mat)

VI har jo bare to - de er ifg folk "passe tett", så det eneste jeg ble lei av var alle de som var så skråsikre på at vi kom til å få ett barn til nå når nummer to også var gutt.

Enig Bauche.Når Mim skriver om svigermoren sin, ser jeg kun for meg henne smuspisende på ustekt sjokoladefondant.

Jeg har fire barn, veldig spredt alder.Det er 16 år melom første og siste i flokken.
Den absolutt verste kommentaren ever var fra min usympatiske eks til mine barn .

" Ja hun mora deres er jo så gammel og ikke skjønner jeg hvorfor de handler inn så mye til den ungen.Kommer sikkert til å bli døfødt" (jeg var 38 år)

Ja det var noen barn som måtte beroliges kan man si.

Ellers har jeg osgå fått dosen min om at man ikke behøver å befolke verden helt alene etc.

Gammel 25-02-08, 16:21   #55
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Enig Bauche.Når Mim skriver om svigermoren sin, ser jeg kun for meg henne smuspisende på ustekt sjokoladefondant.

Men det var ikke henne, det var m^3s svigermor.

Gammel 25-02-08, 16:22   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Nå begynner du å bli tjukk, gitt!
- Nå begynner du å bli tjukk, gitt!
- Nå begynner du jammen å bli tjukk, gitt! hehe (sjarmerende kollega med dårlig fantasi og/eller korttidsminne)

- Hvor stor har du tenkt å bli, egentlig? (eh, omtrent som ... så? )

Dessuten er det påfallende mange ikke-sylslanke 45-åringer som åpenbart kun la på seg et par-tre kilo da de var gravide, og ble nesten sykelig tynne etterpå. Jajamen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 16:23   #57
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Da jeg gikk med førstemann fikk jeg mange kommentrarer på alder, var 23 da han ble født. Det var ganske sårende. Han var svært etterlengtet og planlagt.
Med nr. 2 gikk kommentarene på hvor svær jeg var og det klassiske " nå kommer jenta skal dere se"
Med nr. 3 gikk det MYE på magestrørrelse. Jeg var enorm, la på meg 20 kg og disse satt kun på magen. At ungene mine ligger på tvers til uke 38 gjør jo heller ikke magen mindre.
Husker en fremmed dame ropte etter meg i byen : "du får gutt !" det samme ropte en annen etter meg da jeg var ute å gikk tur helt mot slutten. Husker også mange hviskende kommentarer på stranda ukene før fødsel. "stakkar, hun er jo enorm" "sikkert tvillinger" " se så mye strekkmerker" "...g med to fra før av da" Selvfølgelig fikk jeg mengder av den vanlige "nå kommer jenta" kommentaren. Jeg var helt sikker på at det var Aksel som var i magen, selv om jeg tok grundig feil der da

Gammel 25-02-08, 16:23   #58
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Herlig! Dette er logikk på nivå med ta pillene minst én time før du kjenner at du har vondt.

Svar med sitat
Gammel 25-02-08, 16:29   #59
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Nr 1: Fortalte til mamma at jeg var gravid og fikk tilbake: "Skal du ta abort?" Eh, nei. "Skal du gifte deg da?" Eh, nei.

Mammas fine kommentarer til min bestemor: "xx ble bare gravid for å få penger".

Hvis jeg spiste noe i det hele tatt mens jeg gikk gravid fikk jeg kommentarer på at du er gravid ja (ja man må være gravid for å spise et skolebrød en sjelden gang i blandt)

Nr 2. Rett etter hun var født fikk jeg da høre at det var synd på oss som fikk jente nr 2.

Nr 3 husker jeg ikke så mye av, men fikk noen kommentarer på at vi sikkert ønsket oss gutt nå. Fikk også kommentarer på at dette måtte vel være sistemann.

Før jeg ble gravid med nr 4 nå fikk jeg beskjed av min "kjære" bror at jeg trenger ikke få barn med alle jeg er sammen med. Nei faen, da skulle jeg hatt en del unger burde jeg svart. Det er sånt man kommer på etterpå.

Min eks var også så grei å informere meg om at hvis jeg ble gravid med min samboer så ble jeg offesielt sett på som en hore. Bra for han som er sammen med ei som etter hans definisjon er hore (og det måtte jeg fortelle han, hun hadde unnlatt å fortelle hvor mange fedre hun hadde til barna sine)

Gammel 25-02-08, 16:38   #60
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

En kollega av meg svarte følgende da han fikk en kommentar på at de hadde fått gutt nr tre;
Ja det ble jo litt vanskelig det, men vi måtte jo bare ta han med oss hjem...

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.