|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Shake it out!
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?
|
|
|
#42 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Faren min sa følgende da jeg var gravid første gang: "Det er det samme for meg når det blir, bare det ikke blir på svenska flaggans dag."
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Hertuginne
|
Ja, ikke sant? Veldig trivelig.
Å herregud, den tror jeg er det besteverste kommentaren hittil. At folk ikke tenker før de åpner kjeften og lar tulletankene komme ut?
Jepp, bare bittelitt.
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Du skulle spydd på dem i stedet.
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jaaa, det fikk jeg også høre flere ganger. (Jeg driter vel i hva man kaller det, samme pokker ligger jeg her og spyr dag ut og dag inn, sykdom, graviditet, whatever, jeg gir nå vel f*!) |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Svigerfars kone sa; jeg trodde da virkelig dere skulle vente med å bli gravide til etter R var ferdig utdannet (han var ferdig i mai, barnet kom i august). |
|
|
|
|
|
#47 |
|
This is normal!
|
Jeg begynte etterhvert å avskjære tipsforsøkene etter "Har du prøvd..." med "JA. Jeg har prøvd. Jeg har prøvd ALT faktisk." |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Hertuginne
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Muskat: Ja, hva får folk til å tro at man virkelig ikke har prøvd det mest tenkelige og utenkelige for å få kontroll på kvalmen, når man har vært kvalm i en tre-fire-fem måneder? Vikarlegen min sa til meg da jeg var 22 uker og fortsatt like kvalm at det eneste han trodde ville hjelpe mot kvalmen nå var en fødsel, og det ville han anbefale meg å vente 18 uker med. Endelig en som var ærlig med meg og ikke lot som om det ville gå over neste dag eller neste uke.
|
|
|
#49 |
|
VeloppDragen
|
"Du kler jo grønt mye bedre, så det går sikkert helt fint med deg!"
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#50 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?"Åh, skal du ha tvillinger! Jeg skjønner ikke at dere orker jeg, jeg hadde ALDRI orket to på en gang." |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Introvert textrovert
|
De to hørte jeg flere ganger med nr. 2.
|
|
|
#53 |
|
Har tro på forbedring
|
|
|
|
#54 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Enig Bauche.Når Mim skriver om svigermoren sin, ser jeg kun for meg henne smuspisende på ustekt sjokoladefondant.
|
|
|
#55 |
|
flisespikker
|
Men det var ikke henne, det var m^3s svigermor.
|
|
|
#56 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?- Nå begynner du å bli tjukk, gitt!
|
|
|
#57 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Da jeg gikk med førstemann fikk jeg mange kommentrarer på alder, var 23 da han ble født. Det var ganske sårende. Han var svært etterlengtet og planlagt.
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#59 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Nr 1: Fortalte til mamma at jeg var gravid og fikk tilbake: "Skal du ta abort?" Eh, nei. "Skal du gifte deg da?" Eh, nei.
|
|
|
#60 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?En kollega av meg svarte følgende da han fikk en kommentar på at de hadde fått gutt nr tre; |
|
|
|
![]() |
|
|