|
|
#481 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Beundringsverdig. Sort of. |
|
|
|
|
#482 |
|
flisespikker
|
Det er en kjempebra serie.
|
|
#483 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Høres bra ut. Det er så enormt vanskelig å velge. Og iom at jeg ikke får tak i slike bøker her, så måtte jeg jo velge riktig når jeg først var innom en ordentlig bokhandler.
|
|
#484 |
|
Mother of Dragons
|
Enig, A Song of Ice and Fire er veldig bra. Vi får bare håpe at GRRMartin får ut latfingeren og blir ferdig snart.
|
|
#485 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har akkurat lest ferdig "Howl's moving castle" av Diana Wynne Jones og skal begynne på en bok til av henne, en som heter "Castle in the air".
|
|
#487 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå ligger Wonderboy der. Ble nysgjerrig på denne etter å ha lest Fransic M.... |
|
|
|
|
#488 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Klokken i Makedonia av Knud H Thomsen. Fant den i bokhylla, men ante vel ikke at den fantes der. |
|
|
|
|
#491 |
|
A friend with benefits
|
Og så var den ferdig i ettermiddag, til min store sorg. Vil ha meer! :vræl:
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 23-02-08 kl 13:34. |
|
|
|
|
#492 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Jeg ble anbefalt den av min lillebror, av alle ting, fordi det var den beste boken han hadde lest noengang sa han. (Ikke at det sier så mye, han leser ikke så mye, men jeg tenkte å gi den en sjanse. Og den var jo veldig bra.)
|
|
#493 |
|
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Rudolf Nureyev av Julie Kavanagh. |
|
|
|
|
#494 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Chicken Soup for the Mother's soul. |
|
|
|
|
#496 |
|
Permakulturell
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?The well of lost plots av Jasper Fforde. Jeg skulle kanskje begynt med den første i serien, men jeg hadde dårlig tid på bruktbokmarkedet i Manila, så det ble med denne.
|
|
#497 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg er nå ferdig med den siste Harry Potter-boken og holder på med Sushi for nybegynnere. |
|
|
|
|
#498 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leste ferdig Berlinerpoplene i går (etter at den hadde stått i bokhylla og blomstret en god stund). I dag kastet jeg meg inn i nærmeste bibliotek og skaffet meg Eremittkrepsene. Gleder meg! |
|
|
|
|
#499 |
|
Passiv
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Lenge siden jeg har vært her inne, ser jeg. Akkurat nå holder jeg på med "the day watch" av Sergei Lukyanenko. Lovende så langt, og akkurat i min gate. |
|
|
#500 |
|
Påskehore
![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Snart ferdig med "Elleve minutter" av Paulo Coelho. Fine sitater pakket inn i en historie som ikke helt faller i smak hos meg. Kanskje slutten overrasker? |
|
|
![]() |
|
|