|
|
#401 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
|
|
#403 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Den kommer ikke på min topp 10 liste heller. |
|
|
|
|
#404 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Fredagstrikkeklubben. |
|
|
|
|
#405 |
|
This is normal!
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nattens Brød: An-Magritt av Johan Falkberget. Veldig bra så langt, men tror det kan bli litt mye med fire bind om gruvearbeidets viderverdigheter på Røros. Vi får se... Er det noen her som har lest alle? |
|
|
|
|
#407 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Endelig ferdig med Einar Már Gudmundssons trilogi (veldig fin), og nå venter "De beste blant oss" av Helene Uri (om noen ikke skulle vite det).
|
|
#408 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Holder meg til lett fordøyelige bøker til den verste ammtåka gir seg..
|
|
#409 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
For andre gang? Jeg har forsøkt meg på den flere ganger, men kommer liksom ikke i gang...mulig jeg gjør noe galt
|
|
#410 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser Margaret Atwood sin "Robber Bride", men kommer liksom ikke skikkelig inn i den (enda jeg liker mange av de andre bøkene hennes veldig godt), så i mellomtiden har jeg lest John Steinbecks "Of mice and men" (tror jeg er en av de veldig få som aldri leste denn epå skolen) og nå skal jeg snart begynne på Trilogien om Anna Figenschou av Ragnhild Nilstun. Sistnevnte glemte jeg å avbestille i bokklubben og nå tenkte jeg å gi den en sjanse. |
|
|
|
|
#411 |
|
Skal rømme
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?For litt siden leste jeg forresten John Steinbecks East of Eden og den var fantastisk! Anbefales virkelig. Har The grapes of wrath (den regnes vel som Steinbecks beste?) liggende også og skal ta fatt på den etterhvert. Må bare ha noe norskt og fortlest siden jeg sliter litt med Robber Bride for tida... |
|
|
|
|
#412 |
|
Textrovert
|
Ja, den er nyyyyydelig. Jeg leste den da jeg var 16 år, og det begynner å bli rimelig lenge siden, så jeg bør vel lese den på nytt snart. Men jeg husker at den gjorde inntrykk.
|
|
#413 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Tyskerungen er med meg på nattevakt i natt. |
|
|
|
|
#414 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Da har jeg begynt på Vekten av snøkrystaller av Thorvald Steen. Foreløpig virker den veldig lovende. |
|
|
|
|
#415 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Skammen av Bergljot Hobæk Haff. Var intr. i begynnelsen,men nå er jeg inne i en litt kjedelig del av boka..Håper det tar seg opp igjen! Må lese litt til før jeg gir opp iallefall for den begynte kjempebra
|
|
#417 |
|
navnet sjemmer ingen
Den er virkelig fin, trist og noe å tenke på. *nesten ferdig* |
|
|
|
|
#418 |
|
intro
|
Ja, det er en av mine favorittbøker. Helt fantastisk, synes jeg.
|
|
|
#419 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå leser jeg The Amber Spyglass. Siste i His Dark Materials-trilogien. Jeg liker serien godt, men det er mulig jeg skulle hatt pause mellom bøkene.
|
![]() |
|
|